علیرضا جندقی از لغو مراسم زیارت اهل قبور در سمنان خبر داد و گفت: مردم در پنجشنبه آخر سال و روز تحویل سال نو به آرامستان مراجعه نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا جندقی سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های سمنان با بیان اینکه مراسم زیارت اهل قبور در پنج‌شنبه آخر سال و روز تحویل سال لغو شده است، گفت: تجمعات شهروندان برای زیارت اهل قبور در امامزاده‌های سطح شهر و آرامستان وادی‌السلام در روز‌های منتهی به پایان سال افزایش‌یافته است.

او بابیان اینکه سنت حسنه زیارت اهل قبور در آخرین پنجشنبه سال و نیز اولین روز سال نو با توجه به ازدحام زیاد شهروندان لغو می‌شود، تصریح کرد: جلوگیری از گسترش زنجیره انتقال این ویروس در دستور کار قرار دارد.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری سمنان با تأکید بر اینکه شلوغی و ازدحام می‌تواند باعث انتشار سریع‌تر و بیشتر ویروس کرونا شود، افزود: لازم است تا شهروندان با رعایت نکات بهداشتی و پیام‌های آموزشی با کادر پزشکی و درمان همکاری کنند.

جندقی گفت: شهروندان از پخش نذورات مانند خرما، شیرینی، شکلات، شربت و غیره نیز باید در آرامستان‌ها جدا خودداری کنند و در صورت امکان نذورات خود را به خیریه‌ها اهدا کنند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار