دانایی بابیان اینکه موج سوم کرونا در راه است، گفت: بیمارستان‌های قدیمی استان برای بستری بیماران کرونایی تجهیز می‌شوند.

‌به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان  در جلسه ستاد مبارزه با کرونا با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، در موج دوم و سوم شیوع کرونا ویروس احتیاجی به افزایش تخت‌های بیمارستانی در استان نیست، گفت: برخی از بیمارستان‌هایی قدیمی در حال تجهیز شدن است.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۹۰ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان‌های تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری هستند، تصریح کرد: دانشگاه کوثر سمنان، ولایت دامغان و معتمدی گرمسار برای بستری شدن بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا ویروس ساماندهی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تأکید بر لزوم افزایش تبلیغات میدانی برای فرهنگ‌سازی مقابله با کرونا گفت: برای فرهنگ‌سازی در مقابله با کرونا نباید زمان را از دست دهیم.

دانایی بابیان اینکه بسیج ملی مبارزه با کرونا در استان سمنان آغازشده است، ابراز کرد: با این راهبرد به دنبال بیماران مشکوک به کرونا از درب منازل خواهیم بود و در این راستا دستگاه‌های اجرایی برای در اختیار قرار دادن اقامتگاه به‌عنوان نقاهتگاه به دانشگاه علوم پزشکی سمنان همکاری داشته باشند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.