مدیر آموزش و پرورش بیجار از راه اندازی کارگاه تولید ماسک در هنرستان اندیشه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، غلامرضا جعفری مدیر آموزش و پرورش بیجار گفت:با هدف کمک به کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این برهه حساس، مدیر و عوامل اجرایی هنرستان اندیشه شهرستان در یک اقدام ابتکاری و انسان دوستانه با بهره گیری از توانمندی هنرجویان و آموخته‌های هنر آموزان اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک کردند.

جعفری با بیان اینکه این کارگاه تولید ماسک از ۲۰ اسفندماه کار تولید ماسک را آغاز کرده است؛ گفت: این هنرستان با همت مدیر، عوامل اجرایی و جمعی از خیرین نیک اندیش شهرستان به صورت رایگان اقدام به تولید ماسک برای مردم می‌کند.

او خاطرنشان کرد: این کار ارشمند با ابتکار و پیشنهاد سارا ذوالفقاری، مدیر هنرستان اندیشه آغاز به کار کرده است و پس از تولید ماسک، ماسک‌ها را در اختیار مرکز بهداشت شهرستان بیجار قرار می‌دهد تا اقلام تولیدی را به صورت رایگان در بین روستا‌ها و مناطق محروم شهرستان توزیع و در اختیار آن‌ها قرار دهد.

مدیر آموزش و پرورش بیجار در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اقدام خیرخواهانه مدیر و کلیه عوامل و دست اندرکاران هنرستان اندیشه و خیرین گرانقدر شهرستان، خاطرنشان کرد: این اقدام ارزشمند در راستای کمک به پیشگیری از انتشار و شیوع ویروس کرونا و کمک به مردم محروم انجام شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.