فرماندار جیرفت گفت: زمان‌بندی فعالیت بازار شهر جیرفت بر مبنای تصمیم‌های شورای تامین شهرستان، کارگروه بازار و ستاد مقابله با کرونا مصوب شده از این رو بازاریان موظف به اجرای این دستور هستند.

اجرای طرح زوج و فرد در بازار جیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،ابوذر عطاپور وزیری فرماندار جیرفت گفت: زمان‌بندی فعالیت بازار شهر جیرفت بر مبنای تصمیم‌های شورای تامین شهرستان، کارگروه بازار و ستاد مقابله با کرونا و پیگیری سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مصوب شده از این رو بازاریان موظف به اجرای این دستور هستند.

او با بیان اینکه بازار اصلی شهر جیرفت شامل خیابان‌های شهید رجایی، طالقانی و بصیریان (یکطرفه و لُرها) است، تصریح کرد: این زمان‌بندی، تمامی کسبه‌ای که در این خیابان‌ها فعالیت می‌کنند را شامل می‌شود.

او افزود: سایر اصناف نیز به صورت زوج و فرد فعالیت می‌کنند.

فرماندار جیرفت اظهار داشت: مصوبه زمان‌بندی بازار در زمینه کاهش اجتماعات مردمی در مرکز شهر برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا است و برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا مردم از حضور در اجتماعات خودداری کرده و به توصیه‌های وزارت بهداشت توجه کنند.

عطاپور از شلوغی بازار شهر جیرفت گلایه کرد و گفت: اطلاع رسانی لازم از طریق بلندگو، نصب بنر، توزیع بروشور و بهره‌گیری از ظرفیت اصحاب رسانه برای کاهش حضور در اجتماعات انجام شده لذا مردم برای حفظ سلامت خود در خانه‌ها بمانند.

فرماندار جیرفت گفت: تا کنون مورد مثبتی از وجود کرونا در این شهرستان گزارش نشده است، اما مردم سوالات خود را در زمینه‌ی ویروس کرونا از طریق سامانه ۴۰۳۰ (سوالات کرونایی) پیگیری کنند.

او تصریح کرد: به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا طی ۱۰ روز گذشته هشت هزار و ۶۵۰ دستگاه کامیون حمل محصولات کشاورزی در ورودی این شهرستان ضدعفونی شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.