رییس اتاق اصناف کرمان گفت: طرح زمان بندی فعالیت اصناف از فردا اجرایی می‌شود.

شیفت بندی اصناف کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یوسف جعفری، رییس اتاق اصناف کرمان درباره مصوبات ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا درباره تعطیلی اصناف و بازار‌های کرمان گفت: در راستای مقابله با کرونا ویروس جلسه‌ای برای فعالیت اصناف برگزار شد که در این جلسه تصمیم گرفته شد ۱۲ اتحادیه‌ای که فعالیت آن‌ها ضروری است به طور کامل فعال باشند که شامل واحد‌های صنفی خوار و بار، لبنیات، میوه فروشی، لوازم بهداشتی، نانوا، میدان دار و ... است.

او با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد کلیه آرایشگاه‌های زنانه و تالار‌ها کرمان تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند افزود: بقیه اتحادیه‌ها به دو گروه تقسیم شده که تعدادی از آن‌ها در روز‌های زوج و تعدادی در روز‌های فرد فعالیت خواهند کرد.

جعفری با بیان اینکه طرح زمان بندی فعالیت اصناف از فردا اجرایی می‌شود، گفت: واحد‌های صنفی باید از این طرح تبعیت کنند و در غیر این صورت توسط دادستانی با آن‌ها برخورد می‌شود ضمن آنکه طرح زمان بندی فعالیت اصناف نیز تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت و بعدا با نظر دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار