رییس اتاق اصناف شهرستان سیرجان گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و رکود کسب و کار در کشور مالکان و مغازه داران سیرجانی در یک اقدام قابل تقدیر اجاره مغازه‌های خود را به مستاجران بخشیدند.

محمود اسدی رییس اتاق اصناف شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مالکان سه پاساژ مهم شهرستان سیرجان در اقدامی خیرخواهانه در کمک به مستاجران خود اجاره بها را بخشیدند.

اسدی افزود: به دنبال شیوع ویروس کرونا و خانه‌نشینی مردم؛ بسیاری از مشاغل با کاهش فروش و مشتری روبرو شده و درآمد عمده خود را از دست دادند.

او تصریح کرد: از آنجایی که مردم ایران در هر شرایطی یار و یاور یکدیگر بوده و هستند؛ مالکان سه پاساژ بزرگ سیرجان در یک اقدام نوع‌دوستانه و با در نظر گرفتن رکود درآمدی مستاجران، از دریافت اجاره مغازه‌های خود صرف نظر کردند.

او هدف از این اقدام خیرخوانه مالکان را، کاهش دغدغه کاسبان از پرداخت اجاره بوده است تا کاسبانی که در ماه پایانی سال درآمدی نداشته اند؛ در روز‌های منتهی به سال جدید مشکلاتشان کم شود.

اسدی  بیان داشت:درادامه‌ای اقدام خیران همچنین در حال رایزنی هستیم تا مالکین سایر پاساژ‌های شهرستان نیز در این اقدام خداپسندانه شریک شوند.

اقدام خیر خواهانه پاساژداران سیرجانی برای مستاجران

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار