نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: در صورتی که حضور در تجمعات رعایت نشود، دچار مشکل خواهیم شد و مردم باید حتی المقدور توجه داشته باشند و به توصیه‌های رسمی صدا و سیما، خبرگزاری‌های رسمی کشور و مسئولان توجه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: از خداوند می‌خواهیم هرچه زودتر این بلیه که کشور ما و همه جامعه انسانی و اسلامی را گرفتار کرده، دفع شود و مردم بتوانند زندگی عادی شان را ادامه بدهند.

او با تاکید بر اینکه حفظ جان مردم و هر شهروندی برای خودش لازم و ضروری است تصریح کرد: را به رعایت توصیه‌ها و دستورالعمل‌های مسئولان در خصوص پیشگیری و جلوگیری از آلودگی به ویروس کرونا توصیه کرد.

امام جمعه کرمان گفت: مردم باید به توصیه‌های های پزشکان فرهیخته و زحمتکش که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، بیشتر توجه کنند، انشاءالله همه دست دست هم بدهیم تا بتوانیم این مشکل را هرچه زودتر حل کنیم.

او بیان داشت:هرکس در جامعه علاوه بر خودش، نسبت به همنوعان وظیفه دارید تا جایی که در توان هست، بستر را فراهم کند تا مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار