فرماندار بم گفت: شاهد حضور مسافرانی در بم هستیم ما هیچ امکاناتی در اختیار هیچ مسافری قرار نمی دهیم و تمام مکان‌های گردشگری بم تعطیل است و آمادگی پذیرش هیچ گونه مسافری را نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  شسهوار پور فرماندار بم گفت: با توجه به حساسیت موضوع ویروس کرونا جلسه پیشگیری از کرونا و اعضای ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان بم تشکیل شد و آخرین وضعیت‌ها در بم بررسی شد.

فرماندار بم‌گفت. در این جلسه برای کم کردن فعالیت‌های صنفی و اقتصادی در شهرستان بم و جلوگیری از فعالیت‌های غیر ضروری تصمیم گیری شد.

او از مردم خواست ویروس کرونا را جدی بگیرند و مواظب خود خانواده و همشهریان باشند و توصیه‌های پزشکی را رعایت کنند بهترین مکان ماندن در خانه است ما به کمک بسیج ،سپاه مقاومت شهرستان بم از امروز محله به محله کوچه به کوچه از طریق بلندگو اطلاع رسانی خواهیم کرد.

فرماندار بم گفت: شاهد حضور مسافرانی در بم هستیم ما هیچ امکاناتی در اختیار هیچ مسافری قرار نمی دهیم و تمام مکان‌های گردشگری بم تعطیل است و آمادگی پذیرش هیچ گونه مسافری را نداریم خواهشمندیم با توجه به وضعیت ویروس کرونا به شهرستان بم کسی سفر نکند.

عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بم افزود: مهمترین اقدام ما در حال حاضربیمار یابی است یک خط تلفن ۰۳۴۳۶۸۲برای منطقه شرق استان کرمان در نظر گرفتیم و مردم سوالات بیماری کرونا و اعلاعم بیماری را اگر دارند قبل از مراجعه به مراکز درمانی با شماره ۰۳۴۳۶۸۲ تماس بگیرند و کارشناسان از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و به زودی به صورت شبانه روزی پاسخگو سوالات مردم شرق استان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم‌گفت : مردم بم ویروس کرونا را جدی نگرفته اند و نکات ایمنی را رعایت نمی کنند.

او تاکید کرد : در منطقه شرق استان کرمان در مرحله‌ای هستیم اکر مردم رعایت نکند و با همین روش ادامه دهند و ویروس کرونا را جدی نگیرندو به توصیه‌های پزشکی توجه نکنند ما یک دفعه مواجه میشویم با تعداد زیادی از بیماران کرونایی و به دلیل ازدهام و نبود امکانات این بیماران را از دست خواهیم داد.

عباس زاده تاکید کرد :مردم ویروس کرونا را جدی بگیرند و باید راه انتقال ویروس را قطع کنند و در خانه بمانند بهترین کار در خانه ماندن است و در غیر اینصورت امکانات شهرستان بم و کشور هم برای افزایش بیماران کرونا کافی نیست از مردم بم و شرق استان خواهش می کنم برای سلامت خود فرزندان و خانواد‌های خود توصیه‌ها را جدی بگیرند و در خانه بمانند از اجتماع در بازار خرید و ... پرهیز کنند .

عباس زاده گفت: آخرین آمار مبتلا به ویروس کرونا در شرق استان کرمان در شهر بم یک نفر است و آزمایشات دیگر فرستادیم‌منتطر جواب آزمایشات هستیم و به رودی اعلام میشود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار