فرماندار بردسیر، گفت: با توجه به در پیش بودن سال جدید شهرستان بردسیر پذیرای هیچگونه مسافر و گردشگری نیست و طی تدابیر صورت گرفته درصورت لزوم ورودی و خروجی شهر کنترل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، نجف پور فرمانداربردسیر، موضوع مقابله با کرونا را بحث ضروری این روز‌ها دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی نقش بسزایی در آگاهی بخشی به مردم را دارند.

او آگاه سازی و مقابله با ویروس کرونا را در اولویت کار دانست و افزود: دستگاه‌های اجرایی نقش بسزایی در آگاه بخشی به مردم دارند و اقدامات جدی در مقابله با ویروس کرونا را در تمامی بخش‌ها و سطح شهر حائز اهمیت دانست.

فرماندار بردسیر، گفت: با توجه به درپیش بودن سال جدید شهرستان بردسیر پذیرای هیچگونه مسافر و گردشگری نمی باشد و طی تدابیر صورت گرفته درصورت لزوم ورودی و خروجی شهر کنترل خواهد شد.

نجف پور دراین جلسه تفکیک و شیفت بندی اصناف، محدود کردن خدمات بانکی به مشتریان توسط بانک ها، عدم رهن و اجاره منازل و مغازه‌ها تااطلاع ثانوی به افراد غریبه، اجتناب از تجمع در مساجد و اماکن عمومی، ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر، عدم تردد ساکنین مهمانشهر، ضدعفونی سطوح شهرهاو اطلاع رسانی و اگاه رسانی به عموم مردم را مطرح و اقداماتی دراین خصوص صورت پذیرفت.

برهانی رییس مرکز بهداشت نیز دراین جلسه گفت، با استقرار پایگاه دیدوری درمراکز شهر روزانه مشکلات تنفسی رصد میشود و همچنین مرکز بهداشت بلوار۲۲بهمن بعنوان معین بیمارستان قائم (عج) بردسیر آمادگی پذیرش بیماران سرپایی رادارد و اضافه کرد شماره تماس ۱۹۰و ۴۰۳۰ جهت ارتباط مردم و آگاهی از بیماری کرونا دردسترس عموم شهروندان قرارگرفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۹:۰۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
مگر بردسیر هم گردشگر میره