جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به استمرار طرح ضدعفونی معابر پرتردد شهر توسط تجهیزات یگان ویژه استان، از برخورد جدی پلیس با محتکران اقلام بهداشتی در جامعه خبر داد..

برخورد جدي پليس با محتكران اقلام بهداشتي در جامعهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ ایرج خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بیان داشت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح کنترل خودرو‌ها در مبادی ورودی شهر‌ها توسط کارکنان انتظامی مستقر در این مبادی اجرا می‌شود.

او خدمت رسانی به مردم را از افتخارات پلیس دانست و گفت: پلیس همیشه در صحنه با تمام امکانات و توان برای خدمات رسانی به مردم و مقابله با کرونا ویروس آماده جانفشانی و مقابله می‌باشد.

این مقام انتظامی از استمرار طرح ضدعفونی معابر پرتردد شهری تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا توسط تجهیزات یگان ویژه استان و همچنین برخورد جدی پلیس با محتکران اقلام بهداشتی در جامعه خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: در شرایط کنونی جامعه که عده‌ای افراد سودجو با تهیه مواد تقلبی و احتکار مواد بهداشتی از قبیل ماسک، محلول ضد عفونی کننده و ... جهت رسیدن به مقاصد شوم و سودجویانه خود هستند، شناسایی و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

این مقام انتظامی از آمادگی کامل پلیس در اجرای طرح‌های چهارشنبه آخر سال و نوروز خبر داد و افزود: همچنین پلیس با افرادی که با تهیه، تولید و توزیع مواد محترقه و منفجره جان خود و مردم را به خطر انداخته و نظم و امنیت جامعه را بر هم می‌زنند، برابر مقررات به شدت برخورد خواهد کرد.

سرهنگ خانی پور ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، توصیه کرد: هموطنان عزیز هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه احتکار مواد بهداشتی و تهیه و تولید مواد محترقه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.