رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: داروخانه‌های مهاباد مواد ضد عفونی کننده را به قیمت مصوب به شهروندان عرضه می‌کنند. .

جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،گفت: مواد ضد عفونی کننده به همت ۲ واحد تولیدی این شهرستان تولید و برای توزیع در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

او با اعلام اینکه مواد ضد عفونی کننده به صورت قوطی‌های پلاستیکی نیم لیتری بوده است، افزود: قیمت این مواد ضد عفونی کننده ۲۰۰ هزار ریال بوده و تمام داروخانه‌ها موظف به پخش مواد ضد عفونی کننده به قیمت مشخص شده می‌باشند.

جهین با بیان اینکه تولید مواد ضد عفونی کننده به منظور پیشگیری از بیماری کشنده ویروسی بوده اضافه کرد: این بیماری قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکار‌های ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد همچنین در خصوص توزیع ماسک اظهار داشت: به همت خیاطان این شهرستان و هم‌اکنون مجوز تولید برای ۲ واحد تولیدی صادر شده که فعالیت خود را از چند روز گذشته آغاز و فرآیند توزیع ماسک هم از روز شنبه شروع خواهد شد.

او با بیان اینکه صدور تولید این محلول به منظور کمبود مواد ضد عفونی شهرستان مهاباد صورت گرفته است، ادامه داد: به منظور جبران و پیشگیری از شیوع بیماری جدید کرونا و افزایش نیاز مصرف کنندگان به مواد ضد عفونی کننده این مجوز صادر شده است.

جهین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه احتکار یا گرانفروشی مواد بهداشتی با سامانه رایگان ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد تماس بگیرند تا در اسرع وقت به درخواست شهروندان پاسخ داده شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.