رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: قیمت‌های مصوب شده ویژه شب عید از اول اسفند ماه در شهرستان مهاباد کنترل و رصد می‌شود.

جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: قبل از فرا رسیدن طرح نوروزی، نرخ قیمت‌های مصوب شده برای صنف‌هایی که در ایام عید بیشترین مراجعه کننده را دارند در اختیار اتحادیه‌ها قرار می‌گیرد و بازرسان بر اساس آخرین قیمت توافق شده نظارت ها‌ی ویژه عید را اعمال خواهند کرد.

او افزود: برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زمینه تأمین میوه شب عید، ۱۳۰ تن پرتقال و ۵۰ تن سیب توسط تعاونی روستایی تأمین و در سردخانه‌های شهرستان نگهداری می‌شود تا کمبودی در ایام نوروز وجود نداشته باشد.

جهین اضافه کرد: ظرفیت‌ها و کمبود‌های موجود در بازار شهرستان به صورت دقیق به وسیله ستاد تنظیم بازار بررسی شده و به منظور درخواست کالا‌های مورد نیاز قبل از رسیدن عید اقدامات لازم انجام خواهد گرفت.

او اظهار داشت: همچنین با توجه به نزدیک شدن ایام تعطیلات نورزی از اتحادیه‌هایی خدمات رسان خواست تا با همکاری اتاق اصناف میزان ساعت کاری خود را در طول تعطیلات افزایش دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: با هدف کنترل قیمت و موارد بهداشتی طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب عید از اول اسفندماه شروع می‌شود و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

جهین تاکید کرد: همچنین شهروندان می‌توانند در صورت برخورد با هرگونه تخلف و گرانفروشی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند و تخلف‌ها را گزارش دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.