یک واحد تولیدی ویک واحد خدماتی درپنجمین روز ازدهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان امروز در مهاباد افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت مهاباد گفت: کارگاه تولید لباس بیمارستانی نخستین طرح افتتاحی امروز در مهاباد بود که با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون تومان و ظرفیت تولید روزانه یکهزار و ۵۰۰ دست لباس راه‌اندازی شده‌است.

جهین افزود: این کارگاه با زیربنای ۴۰۰ متر مربع برای ۲۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

او اضافه کرد: در طول ایام الله دهه مبارک فجر ۵ طرح صنعتی دیگر هم با فراهم آوردن فرصت شغلی برای بیش از ۱۵۰ نفر با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در مهاباد به بهره برداری می‌رسد.

دومین مقصد مسوولان روستای خانقاه و بهره برداری از ساختمان دهیاری این روستا بود.

بخشدار بخش مرکزی گفت: امروز همچنین ساختمان دهیاری و آتش نشانی از محل درآمد‌های دهیاری روستای خانقاه با زیربنای ۱۳۰ متر مربع و با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

پاکزاد اضافه کرد: بخش مرکزی مهاباد دردهه مبارکه فجر امسال شاهد افتتاح ۱۱ طرح با اعتباری نزدیک به یکهزار میلیارد تومان خواهد بود.

در دهه فجر امسال ۵۱ طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی در شهرستان مهاباد با اعتباری بالغ بر ۶۱ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.