مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: ۳ ایستگاه سلامت کرونا در ورودی‌های مهاباد مستقر شدند.

بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: ۳ پایگاه کنترل سلامت و سنجش علایم ظاهری کرونا به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، سلامت افرادی که قصد ورود به این شهرستان را دارند با استقرار این پایگاه‌ها، کنترل و پایش می‌شود.

او بیان کرد: در این پایگاه‌ها داوطلبان هلال‌احمر که مجهز به دستگاه تب‌سنج هستند، دمای بدن مسافران و رانندگان ورودی را اندازه‌گیری کرده و در صورت تب بالا و مشکوک بودن برای اقدامات تشخیص تخصصی آنان را به ماموران بهداشت و درمان معرفی می‌کنند.

بهزاد بیان داشت: مهاباد از شهرستان‌های گردشگرپذیر شمال‌غرب کشور به شمار می‌رود، با توجه به نزدیک شدن تعطیلات نوروزی و احتمال افزایش سفر‌های نوروزی یکی از راه‌های پیشگیری از شیوع این بیماری کنترل مبادی ورودی این شهر است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در پایان اظهار داشت: این ۳ ایستگاه در سه مسیر سه راهی دارلک مسیر جاده مهاباد به ارومیه، سه راهی بوکان مسیر جاده مهاباد به بوکان و میاندوآب و سه راهی حمزه آباد با همکاری نیرو‌های مرکز بهداشت، داوطلبان هلال احمر، شهرداری و نیروی انتظامی فعال است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.