مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی با اشاره به رسیدگی این نهاد به ۱۳ هزار پرونده تخلفاتی در نیمه نخست امسال گفت: محکومان این پرونده‌ها به پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای انسال شعب تعزیرات حکومتی استان به ۱۳ هزار و ۷۶۱ فقره پرونده در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان رسیدگی کردند.

وی افزود: از این تعداد، ۹ هزار و ۶۴۴ فقره در بخش کالا و خدمات، سه هزار و ۵۲۹ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز و ۵۸۸ فقره مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان است.

نجف‌زاده ادامه داد: در مجموع رسیدگی به این پرونده‌ها، متخلفان اقتصادی به پرداخت ۱۵ هزار و ۴۲۹ میلیارد ریال محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از صدور مجازات‌های غیر نقدی از قبیل ضبط کالا‌ها و ارز قاچاق و خودرو‌های حامل کالای قاچاق، تعطیلی و پلمب واحد‌های متخلف، نصب پارچه و ممهور نمودن پروانه واحد‌های متخلف به مهر تخلف، حبس بدل از جزای نقدی برای برخی از متخلفان خبر داد.

نجف‌زاده اضافه کرد: واحد‌های گشت سیار تعزیرات حکومتی با حضور دستگاه‌های نظارتی و متولیان بازار در سال جاری با انجام یک هزار و ۳۱۲ اکیپ گشت از هفت هزار و ۹۱۸ واحد بازرسی کردند که ۳ هزار و ۸۳۶ فقره پرونده تخلفاتی با میزان محکومیت ۱۳۳ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال تشکیل شد.

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو و درمان می‌توانند موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat ۱۳۵.ir یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند تا در سریع‌ترین زمان بدان رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.