سرپرست تعزیرات حکومتی قزوین گفت:از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه، بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ پرونده در حوزه کالا و خدمات ، قاچاق و بهداشت رسیدگی شده است.

 هوشنگ محمدی سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت: در ۹ ماه امسال ۵ هزار و ۵۹۷ پرونده در حوزه کالا و خدمات، ۳۳۶ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۱۷۲ پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.

محمدی ،بیشترین تخلفات در بخش صنفی استان را مربوط به درج نکردن قیمت، گران فروشی، کم فروشی وعدم صدورو ارایه فاکتور اعلام کرد.

محمدی ادامه داد: بیشترین تخلفات در حوزه قاچاق کالا و ارز مربوط به ماینر، سوخت و دخانیات بود.

به گفته او، متخلفان اقتصادی در مجموع به پرداخت بیش از ۲۲۶ میلیارد و هشتصد میلیون ریال محکوم شدند.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان با اشاره به استمرار گشت‌های مشترک سیار این اداره کل با دستگاه‌های نظارتی ذی ربط درباره طرح یارانه ها، به هرگونه تخلف صنفی در حوزه صلاحیت‌های تعزیرات حکومتی هشدار داد و گفت: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات در محکمه است و با توجه به شرایط حاضر در بحث نظارت‌ها ورود می‌کنیم و به شکایات با فوریت رسیدگی می‌شود.

او ادامه داد : تسریع در زمان رسیدگی به شکایات مردم با تکیه برقانون و فارغ از همه نگاه‌ها و جریان‌ها، قاطعانه ادامه دارد و به این موضوع عمل می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.