جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از اجرای ۵ مرحله طرح ضدعفونی معابر پرتردد شهر زنجان با استفاده از تجهیزات یگان ویژه استان خبر داد.

اجرای ۵ مرحله طرح ضدعفونی معابر پرتردد شهر توسط تجهیزات یگان ویژه استان زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ ایرج خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه پیشگیری از بیماری کرونا وظیفه همگانی است و پلیس هم همیشه در خدمت مردم است افزود: برای پیشگیری از ویروس کرونا طرح ضد عفونی کردن معابر شهر زنجان با استفاده از تجهیزات یگان ویژه از ۵ شب پیش آغاز و همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

او خدمت رسانی به مردم را از افتخارات پلیس بیان و تصریح کرد: پلیس همیشه در صحنه با تمام امکانات و توان برای خدمات رسانی به مردم و مقابله با کرونا ویروس آماده جانفشانی می‌باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به ادامه روند این خدمت رسانی توسط پلیس، اظهار داشت: در شرایط کنونی جامعه که عده‌ای افراد با احتکار و گرانفروشی مواد بهداشتی از قبیل ماسک، محلول ضد عفونی کننده و ... جهت رسیدن به مقاصد شوم و سودجویانه خود هستند، شناسایی و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ خانی پور با اشاره به پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، از اجرای ۵ مرحله طرح ضدعفونی معابر پرتردد شهر زنجان با استفاده از تجهیزات یگان ویژه استان خبر داد، گفت: اجرای این طرح موجب ارتقاء رضایتمندی مردم از پلیس شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان تاکید کرد: پلیس با استفاده از تمام ظرفیت و امکانات و تعامل با سایر سازمان‌های مسئول، در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و خدمت رسانی به عموم هموطنان به صورت شبانه روزی تلاش و فعالیت می‌کند.

سرهنگ خانی پور ضمن تشکر از عموم مردم که توصیه‌های بهداشتی اعلام شده توسط مسئولان مربوطه را رعایت می‌کنند افزود: مردم عزیز لازم است هوشیار باشند و اگر افراد مشکوکی با عنوان مامور اداره بهداشت به منازل آن‌ها مراجعه کردند حتما موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.