فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به برخورد جدی پلیس با احتکار کنندگان لوازم بهداشتی از کشف ۹۰۴ هزار و ۳۱۵ دستکش و ماسک و ۳۵۸ لیتر الکل و ماده ضد عفونی کننده از سه محتکر در ۵ روز گذشته خبر داد.

کشف بیش از ۹۰۴ هزار دستکش و ماسک در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی انتظامی استان زنجان با تشکیل تیم‌های متعدد برخورد با احتکار کنندگان را در دستور کار خود قرار د ادند.

او با اشاره به گشت زنی و بازدید ماموران از واحد‌های صنفی افزود: ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی با هماهنگی مقام قضائی ۳ انبار را شناسایی و در بازرسی از این مکان‌ها ۹۰۳ هزار و ۶۲۰ عدد دستکش، ۲۹۴ لیتر الکل و مواد ضد عفونی کننده، ۱۶ قوطی مایع ضد عفونی کننده و ۶۹۵ ماسک احتکار شده را کشف کردند.

سردار جهانبخش با بیان این که ۳ نفر در این زمینه دستگیر شدند، گفت: با دستور مقام قضائی واحد‌های صنفی مورد نظر پلمب و اقلام کشف شده تحویل مراجع مربوطه استان شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان احتکار کالا‌های ضروری مردم در شرایط حساس کنونی را غیر اخلاقی عنوان و تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلفاتی اعم از دپو در خصوص شوینده‌ها، مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده‌ها، ماسک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.