​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از بکارگیری تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مجتمع‌های خدماتی– رفاهی بین راهی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: با توجه به پیش رو تعطیلات نوروز و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمهیداتی برای مجتمع‌های خدماتی– رفاهی بین راهی استان اندیشیده شده است.

او اظهار داشت: مجتمع‌های خدماتی– رفاهی بین راهی موظف هستند نسبت به ضد عفونی کردن تمام سطوح تماس دست مسافران در فضا‌های عمومی مجتمع‌های خود اقدام نمایند.

بهرامی نیا بیان کرد: تأکید به کارکنان مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین‌راهی به خصوص کارکنان زحمت‌کش بخش خدمات در سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها و رستوران‌ها مبنی بر رعایت بهداشت و اصول بهداشتی کامل، یکی دیگر از این تمهیدات است.

این مقام مسئول اذعان داشت: یکی دیگر از تمهیدات اتخاذ شده انجام عملیات سوخت گیری توسط کارکنان مستقر در جایگاه سوخت مجتمع‌ها به منظور رعایت نکات بهداشتی به خصوص برای افراد با علائم سرماخوردگی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: به منظور رعایت موازین و اصول بهداشتی، از نحوه ارائه خدمات در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی توسط کمیته ویژه نظارت بازدید‌های ویژه‌ای به عمل خواهد آمد. ​

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار