مدیر منطقه ۳ شهرداری اهواز گفت: ضد عفونی کردن اماکن و فضا‌های عمومی سطح این منطقه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی مراد حسینی مدیر منطقه ۳ شهرداری اهواز گفت: مدیریت شهری اهواز همزمان با اعلام مراجع ذیصلاح مبنی بر انتشار ویروس کرونا با تمام امکانات خود به منظور پیشگیری از انتشار این ویروس با اولویت اماکن و فضا‌های عمومی به میدان آمد و ضدعفونی کردن شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

او افزود: در این زمینه شهرداری منطقه ۳ برای آرامش خیال شهروندان اقدام به ضدعفونی کردن، ایستگاه‌های اتوبوس، پارک ها، وسایل بازی کودکان، باجه‌های ATM بانک ها، درب مساجد، بازارچه‌ها و معابر پرتردد و ... را طی ۲ شب گذشته و براساس دستورالعمل ابلاغی در ساعات خلوتی شهر از ساعت ۲۴ تا ۵ بامداد آغاز کرده است.

مراد حسینی اظهار داشت: در تلاش هستیم که فضای عمومی را عاری از این ویروس کنیم تا شهروندان اهوازی بدون نگرانی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر رفت و آمد کنند.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اهواز از نیرو‌های این مجموعه که در حال ضدعفونی کردن سطح منطقه و انجام وظیفه انسانی و کاری خود هستند، قدردانی کرد و ازشهروندان خواست در این امر مهم با پرسنل شهرداری همکاری کنند و تاکید کرد: شهرداری با همه امکانات و دستگاه‌ها در خدمت مردم است و وظایف خود را با تمام توان انجام می‌دهد تا بتوان از این شرایط سخت عبور کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.