مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا، مدارس این ناحیه از کلانشهر اهواز ضد عفونی شدند.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا کلیه مدارس ناحیه یک اهواز ضدعفونی شدند و تمامی اقلام لازم برای گندزدایی مدارس مناطق مختلف اکنون فراهم گردید است.

مدارس ناحیه یک اهواز ضد عفونی شدند

او افزود: ضدعفونی و گندزدایی مدارس از همان ابتدای شیوع این بیماری، به صورت جدی در تمام مدارس اهواز آغاز شد و ادامه دارد و در صورت نیاز اقلام ضدعفونی کننده را برای مدارس خصوصا مدارس مناطق محروم و کم برخوردار تهیه می‌کنیم.

نیسی گمراوی با اشاره به دغدغه والدین در مورد این بیماری تصریح کرد: علیرغم تعطیلی مدارس در روز‌های جاری توصیه‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های لازم در مورد کرونا به مدارس ارسال شده است.

مدارس ناحیه یک اهواز ضد عفونی شدند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به لغو تمام اردوها، همایش‌ها و جلسات دانش آموزی تا اطلاع ثانوی اشاره کرد و بیان داشت: بر سلامت بوفه ها، کلاس‌ها و سرویس‌های بهداشتی مدارس نظارت خواهد شد.

شیوع ویروس کرونا از هفته گذشته در ایران و استان خوزستان، سبب تعطیلی مدارس استان شده و گندزدایی و ضدعفونی کردن مکان های عمومی و مدارس در دستورکار قرار گرفته است.

مدارس ناحیه یک اهواز ضد عفونی شدند

مدارس ناحیه یک اهواز ضد عفونی شدند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.