مدارس و مراکز آموزشی اهواز تعطیل می‌شوند؟

فرماندار اهواز گفت: این احتمال وجود دارد که مدارس و دانشگاه‌های این کلانشهر تا پایان هفته جاری تعطیل شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال عالمی‌نیسی فرماندار اهواز با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در خصوص پیشگیری از انتقال کرونا ویروس و برگزاری شورای سلامت در صبح امروز (۴ اسفندماه)، گفت: براساس گزارش‌های ارائه شده، تاکنون موردی از ابتلا به این بیماری در خوزستان مشاهده نشده، اما برای انجام اقدامات پیشگیرانه دستوراتی صادر شده است.

او بیان داشت: در این رابطه به شهرداری اهواز دستور داده شده که برای ضدعفونی اماکن عمومی و اتوبوس‌ها اقدام کنند، ضمن اینکه برگزاری برنامه‌هایی مانند کنسرت‌ها در اماکن عمومی نیز در اهواز لغو شده است.

عالمی‌نیسی تصریح کرد: احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان هفته جاری وجود دارد، اما در این زمینه جلسه‌ای برگزار خواهد شد و تصمیم قطعی تا بعد از ظهر امروز (یکشنبه) اطلاع‌رسانی می‌شود.

این مقام مسئول با تاکید بر لزوم پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در مناطق روستایی و حاشیه‌نشین اظهار داشت: مهم‌ترین مساله در پیشگیری از انتقال این ویروس، آگاهی‌بخشی و رعایت بهداشت فردی است و با رعایت این موارد ۹۰ درصد مشکلات حل خواهد شد.

فرماندار اهواز افزود: در این زمینه شرح وظایفی به صدا و سیما و شهرداری اهواز داده شده است. در صورتی که درخواست اعزام اکیپ‌های بهداشتی و آموزش چهره به چهره داده شود نیز مشکلی نداریم.

او در خصوص برگزار نشدن مراسم در تالار‌های عروسی بیان کرد: هنوز نسخه‌ای برای تالار‌های عروسی پیچیده نشده است.

عالمی‌نیسی گفت: در صورتی که موردی از ابتلا به این بیماری مشاهده شود، تصمیمات جدی‌تری برای فضا‌های عمومی اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.