فرماندار نهبندان گفت:خدمات کمیته امداد به عنوان نهادی که رسالت اصلی آن حمایت از قشر مستضعف و نیازمند است بر کسی پوشیده نیست .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  بیکی فرماندار نهبندان به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام (ره) و هفته احسان و نیکوکاری گفت: کار در کمیته امداد در کنار سختی، شیرینی‌هایی دارد و آن نشاندن لبخند رضایت بر چهره محرومان است، چرا که شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات، و لمس محرومیت کار بسیار با اهمیتی است.

او با اشاره به اینکه میوه شیرین خدمت به محرومان و نیازمندان، نشاندن لبخند رضایت بر چهره آنهاست افزود: زحمات و خدمات کمیته امداد به عنوان نهادی که رسالت اصلی آن حمایت از قشر مستضعف و نیازمند است بر کسی پوشیده نیست چرا که دلیل

بیکی با بیان اینکه یکی از آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی رسیدگی به اقشار محروم و مستضعف جامعه بود، ادامه داد: کمیته امداد در این راستا رسالت مهمی دارد که البته این نهاد گام‌های بلندی را برداشته و در طول چند سال گذشته اقدامات آن‌ها نمود بهتری داشته است.

فرماندار نهبندان ادامه داد: توانمند سازی جامعه هدف کمیته امداد باید در دستور کار کمیته امداد باشد تا ظرفیت مددجویان برای اقتصاد مولد کشور کمک گرفت.

او گفت: یکی دیگر از دغدغه‌های دستگاه‌های اجرایی، مقابله و کاهش روند رو به رشد آسیب‌های اجتماعی است؛ لذا هر دستگاه به فراخور توان و جامعه هدف باید برنامه ریزی و فعالیت کند.

بیکی گفت: شیوع ویروس کرونا در جامعه سبب شده است که جمع آوری کمک‌ها به صورت حضوری در سنوات گذشته نباشد، لذا مردم می‌توانند از خدمات هوشمند و روش‌های پرداخت نوین استفاده کنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.