۳۷۹۴ مددجوی تحت حمایت خراسان جنوبی از آغاز امسال تاکنون از خدمات مشاوره فردی و گروهی بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نخعی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی استان گفت: این افراد از خدمات مشاوره فردی و گروهی در بخش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی، اعتیاد، مهارت‌های زندگی، سبک فرزند پروری، شرایط ازدواج موفق، آشنایی با عوامل مؤثر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده بهره‌مند شدند.

او بیشترین خدمات مشاوره‌ای را در زمینه‌های ازدواج، مسائل خانوادگی، مشکلات روحی و روانی، مشکلات تحصیلی و شغلی عنوان کرد و افزود: در این مدت ۲ هزار و ۴۸۰ نفر از مشاوره‌های فردی و هزار و ۳۱۴ نفر در قالب مشاوره‌های گروهی، راهنمایی‌های لازم را فراگرفته اند.

نخعی ادامه داد: مشاوران این نهاد پس از آشنایی کامل از وضعیت خانواده‌های زیررپوشش، مشاوره‌های تخصصی به آنان ارائه می‌شود.

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی استان با بیان اینکه بیشترین تعداد مراجعات به مراکز مشاوره‌ای امداد را زنان مددجو داشتند، افزود: این نهاد به‌منظور صیانت از سلامت روانی خانواده‌های زیرپوشش و به منظور پیشگیری از بروز ناهنجاری‌ها و مشکلات روحی، روانی و اجتماعی مددجویان زیرپوشش، برنامه‌های مشاوره و راهنمایی را در برنامه‌های کاری خود قرار داده است.

انتهای پیام / ط آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.