ارتش سوریه طی روز چهارشنبه توانستند پیشروی‌های گسترده‌ای را در چندین شهر در حومه سراقب کسب کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، نیروهای ارتش سوریه روستاهای حومه شهر سراقب را بازپس گرفتند.

چندی پیش عناصر تروریستی جبهه النصره به روستای طرنابه در غرب شهر سراقب حملاتی را طرح‌ریزی کردند. در مقابل ارتش سوریه با استفاده از تاکتیک‌های دقیق با این حمله برخورد کرده و با آتش سنگین مهاجمان را هدف قرار داده است.

دفاع ارتش سوریه عملیات تروریست‌ها را به شکست کشانده و تروریست‌ها در پی این حمله متحمل تلفات زیادی شدند. هم زمان، ارتش عملیات خود را در حومه جنوب ادلب ادامه می‌دهد و خطوط ارتباطی حساس تروریست‌ها را هدف قرار داده است.

روز سه شنبه نیز یگان‌های ارتش توانستند تروریست‌های حاضر در غرب بزرگراه بین المللی حلب - دمشق و روستای هزارین را شکست دهند. به گفته منابع سوری تروریست‌های جبهه‌النصره این نقاط را اشغال کرده‌ بودند.

حدود دو ماه پیش ارتش سوریه با حمایت روسیه عملیات ضدتروریستی خود را در استان ادلب آغاز کرد. ترکیه با طرح این ادعا که حملات ارتش سوریه موجب فرار غیرنظامیان و در نهایت هجوم آن‌ها به ترکیه می‌شود، نیرو‌های خود را در ادلب مستقر کرده و در این استان دست به تحرکاتی نظامی می‌زند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار