مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: امکان ورود ویروس کرونا به آب وجود نداردو عملیات گندزدایی آب در تصفیه خانه‌ها به میزان کافی انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید اکبر بنی طبا مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اظهار کرد: مصارف آب استان مطابق سال گذشته است و افزایش خاصی در میزان این مصرف مشاهده نمی‌شود. ظرفیت منابع تأمین آب استان (تصفیه خانه و سایر منابع) که در زمان پیک مصرف (اسفند و پایان خرداد تا پایان شهریورماه) وارد مدار بهره برداری می‌شود نیز در شرایط خوبی قرار دارد.

او افزود: در شرایط کنونی افت فشار در برخی مناطق از مصرف زیاد آب به دلیل شستشو و خانه تکانی است و ارتباطی با کرونا ندارد. مردم در این زمان باید با صرفه‌جویی در مصرف آب به توزیع مناسب آن در سراسر استان کمک کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر کمبود آب در هیچ نقطه استان وجود ندارد، گفت: توزیع آب با کیفیت و کافی از وظایف آبفاست که به خوبی انجام می‌شود.

بنی طبا با اشاره به اینکه امکان ورود ویروس کرونا به آب وجود ندارد، خاطرنشان کرد: عملیات گندزدایی آب در تصفیه خانه‌ها به میزان کافی انجام می‌شود.

او درباره مصرف آب استان اظهار کرد: تصفیه خانه آب اصفهان با تمام ظرفیت (۱۰.۵ متر مکعب در ثانیه) در شبکه آبرسانی فعال و بنابراین میزان مصرف اصفهان تقریباً برابر با ۹۰۰ هزار متر مکعب در روز است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان درباره قطعی آب در برخی مناطق اصفهان مانند سه راه سیمین، خاطرنشان کرد: اینگونه قطعی آب تنها به دلیل حوادث مربوط به این حوزه است. باید توجه داشت که در شرایط کنونی سطح ذخایر آب استان کاملاً در شرایط خوبی قرار داشته و بیش از ۵۰ درصد ظرفیت خود، ذخیره دارند و بنابراین از وضعیت خوبی برخوردار است.

بنی طبا افزود: با این وجود از مردم درخواست داریم تا روند مدیریت مصرف آب را در روز‌های پیش رو جدی گرفته و در مصرف آب به طور جدی صرفه‌جویی کنند.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار