استاندار زنجان گفت: درچند روز اخیر واحد‌های تولید ماسک و مواد شوینده و ضدعفونی کننده سنگ تمام گذاشتند.

زنجان ظرفیت تولید روزانه ۵۰ هزار ماسک را داردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،فتح الله حقیقی استاندار زنجان گفت: تمام تمهیدات برای پیشگیری از کرونا در استان زنجان اندیشیده شده و به لطف خداوند تا کنون موردی از این بیماری در استان گزارش نشده است.

استاندار زنجان می‌گوید: ۳۵۰ تخت در بیمارستان‌های استان برای بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا پیش بینی شده است.

مقام عالی دولت در استان با قدردانی از همکاری واحد‌های تولیدی مواد شوینده و ضدعفونی کننده با پایه الکل که برای حفظ سلامتی مردم خط تولید خود را تغییر دادند و الان در استان به اندازه کافی این مواد تولید و حتی قابلیت ارسال به سایر استان‌ها را دارد گفت: اکنون در استان تمام مراکز آموزشی و درمانی مواد ضد عفونی کننده در اختیار دارند و واحد تولید ماسک در زنجان ظرفیت تولید روزانه ۵۰ هزار ماسک را دارد.

مدیر ارشد اجرایی استان تاکید کرد: همه باید به مواردی که ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا اعلام می‌کند عمل نمایند و ما در زنجان در ورودی و خروجی شهر‌ها واحد‌هایی را مستقر کرده ایم تا ضمن شناسایی افراد مشکوک به بیماری کرونا، سریعا برای قرنطینه آن‌ها اقدام کنند.

فتح الله حقیقی نقش شورای شهر و شهرداری را برای آگاهی بخشی به مردم و همچنین سالم و بهداشتی نگهداشتن محیط شهری بسیار مهم دانست و افزود: تا اطلاع ثانوی باید مراکز پرازدحام همچون جمعه بازار‌ها جمع آوری شود و اجازه ورود به دستفروشان سایر استان‌ها به زنجان نیز داده نشود چرا که تمام اقدامات برای سلامتی خود مردم است.

استاندار زنجان با قدردانی از عوامل و کادر پزشکی و درمانی استان که شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند می‌گوید: با رعایت بهداشت فردی و محیط و همچنین همراهی مردم قطعا می‌توانیم کرونا را شکست دهیم.
 
انتهای پیام/ن
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیررضا
۱۱:۰۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام.اقای استاندار شما میفرمایید که روزی50هزار ماسک.اگر زنجان 500هزار نفر جمعیت داشته باشد در ظرف 10 روز باید به تمام استان ماسک برسد.ولی بخدا چند روز است که اضلا ماسکی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام بخداقیدارهمه جاپرسیدیم ماسک پیدا نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
دمشون گرم زنجان از استانهای کم حاشیه کشور هست در همه موارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
دمشون گرم زنجان از استانهای کم حاشیه کشور هست در همه موارد