استاندار زنجان بر سم پاشی و ضدعفونی مکان‌های عمومی با همکاری شهرداری و تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش تاکید کرد.

تاکید استاندار زنجان بر سم پاشی و ضدعفونی مکان‌های عمومیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،     آخرین تهمیدات لازم برای جلوگیری و پیشگیری از ابتلا به کرونا در جلسه استاندار با شورای شهر و سرپرست شهرداری زنجان  بر سم پاشی و ضدعفونی مکان‌های عمومی  از جمله ترمینال مسافری بری خیابان‌ها، بازار و پاساژ‌ها با همکاری شهرداری و تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش تاکید شد.

حقیقی استاندار زنجان با اعلام اینکه تا امروزموردی از مثبت بودن نتیجه آزمایش‌های صورت گرفته از افراد مشکوک به کرونا دراستان مشاهده نشده است بر رعایت موارد بهداشتی و عدم حضور در مکان‌های عمومی تاکید کرد.

او با اشاره به تولید مواد ضدعفونی کننده وبهداشتی و ماسک وتوزیع آن در استان گفت: از نظر تامین مواد ضدعفونی کننده و شوینده در استان مشکلی نداریم.

استاندار زنجان با قدردانی از همکاری مردم برای پیشگیری ومدیریت این ویروس گفت: ما برای حفظ جان مردم دستور تعطیلی جمعه بازار را صادر کردیم در حالی که با حضور مردم و دست فروشان شاهد فعالیت این بازار بودیم در حالی که این بازار  علی رغم سم پاشی دارای آلودگی است.

حقیقی با اشاره به روز‌های پایانی سال بر ساماندهی دست فروشان هم تاکید کرد و گفت: شهرداری باید از فعالیت دست فروشان غیر بومی ممانعت کند و در صورت مشاهد این افراد برخورد قانونی با ان‌ها صورت می‌گیرد.

او همچنین از آماده سازی ۳۰۰ تخت برای بیماران احتمالی کرونا در استان خبرداد و افزود: در مبادی ورودی استان اکیپ‌هایی برای آزمایش افراد مشکوک مستقر هستند.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.