به منظور پیشگیری از ویروس کرونا اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با این ویروس انجام شده است.

تمهیدات لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا در کمیته امداد استان انجام گرفته استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از تمهید مقدمات لازم برای مقابله با ویروس کرونا در کمیته امداد خبر داد وگفت:با تشکیل کارگروه سلامت کلیه اقدامات لازم برای پیشگیری از این ویروس در امداد استان انجام شده است.

صفری به اقدامات صورت گرفته درکمیته امداد استان اشاره کردوافزود:ضدعفونی مرتب محیط اداری، تهیه دستگش‌های یکبار مصرف برای نیرو‌های خدماتی تهیه ماسک واسپری‌های ضدعفونی کننده برای کارکنان، تعطیلی بوفه ادارات نصب بروشور‌های اطلاع رسانی وارسال پیام‌های بهداشتی برای کارکنان وجامعه هدف امداد از دیگر اقدامات کارگروه سلامت این نهاد می‌باشد.

او به ارائه خدمات پیشگیرانه برای جامعه هدف نیز اشاره کردوافزود:توقف آموزش‌های گروهی، لغو اردو‌های فرهنگی، زیارتی از جمله اقدامات در حوزه مددجویی می‌باشد.

صفری گفت:برای کلیه مددکاران کمیته امداد که بطور مستقیم با ارباب رجوع سروکاردارند پک‌های بهداشتی تحویل شده وکارشناسان اداره درمان با حضور در ادارات شهرستان‌ها اموزش‌های لازم را برای کارکنان ارائه میدهند.

مدیر کل کمیته امداد استان وحدت، همدلی، کمک به همدیگر حفظ آرامش وپرهیز از اضطراب ونگرانی را مهم عنوان کرد گفت:کشور ما در طول تاریخ حوادث زیادی را پشت سر گذاشته ودر این موضوع نیز با همدلی وتوکل برخدا پشت سر خواهیم گذاشت.

صفری مهمترین عامل پیشگیری از ویروس کرونا را رعایت بهداشت فردی، شست و شوی صحیح ومرتب دست‌ها، خودداری از دست دادن عدم حضور در اماکن تجمعی، دقت وتوجه به توصیه‌های بهداشتی وپرهیز ازمسافرت‌های غیر ضروری دانست واز همه کارکنان خواست در رعایت این موضوع دقت نمایند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.