فرمانده انتظامی استان از کشف ۳ تن و ۸۶۰ کیلوگرم پارچه قاچاق به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال در توقیف یک دستگاه کامیون خبر داد.

کشف ۳ تن و ۸۶۰ کیلو پارچه قاچاق در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردارحسن مفخمی شهرستانی، فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۳ تن و ۸۶۰ کیلوگرم پارچه قاچاق به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال در توقیف یک دستگاه کامیون خبر داد و گفت: در بررسی‌های تخصصی انجام شده در پایش محموله‌های جاده ای، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس، از تردد یک دستگاه خودروی کامیون حامل پارچه‌های قاچاق از محور‌های مواصلاتی شهرستان اراک مطلع شدند.

او افزود: با برنامه ریزی عملیاتی انجام شده، این خودرو در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان اراک شناسایی و متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت.

سردار شهرستانی اضافه کرد: در بررسی‌های تخصصی ماموران انتظامی مشخص شد که بار خودرو با بارنامه صادر شده دارای مغایرت در وزن بوده و این خودرو به احتمال قوی دارای بار قاچاق است که با تشکیل پرونده، خودرو برای بررسی کارشناسی در اختیار کارشناسان گمرک قرار گرفت.

او ادامه داد: در بررسی‌های کارشناسی مشخص شد که اضافه بار خودرو قاچاق بوده و این وسیله نقلیه در حال جابه جایی ۳ تن و ۸۶۰ کیلوگرم پارچه قاچاق به ارزش تقریبی ۴ میلیارد است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: فرد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ ر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.