حاجی میرزایی گفت: برنامه‌ای برای تغییر زمان امتحانات نداریم و امیدواریم آنچه که نیاز است از طریق آموزش مجازی به دانش‌آموزان انتقال دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص آخرین تصمیمات این وزارتخانه برای جبران تعطیلی‌ مدارس، اظهار کرد: سه وظیفه خاص در آموزش و پروش داریم؛ وظیفه اول ما استمرار آمزش است؛ هدفمان از تعطیلی مدارس، تعطیلی آموزش نیست و جریان آموزش باید با قوت ادامه یابد.

حاجی میرزایی گفت: وظیفه دیگر ارائه آگاهی‌های آموزشی و بهداشتی به خانواده ها، دانش‌آموزان، معلمان، مدیران و سرویس‌های آموزشی است. وظیفه آخر ارتقای بهداشتی مدارس و فراهم کردن این تجهیزات برای آن‌هاست.

او درخصوص آموزش دروس از طریق رسانه ملی ادامه داد: از روز شنبه، ۱۰ اسفند ماه همکاری صداوسیما با آموزش و پرورش در ۱۰ نوبت آغاز شده و امروز به ۱۴ نوبت ارتقاء پیدا خواهد کرد.

حاجی میرزایی افزود: خوشبختانه با بازخورد‌هایی که از دانش‌آموزان و خانواده‌های سراسر کشور گرفته ایم، این رویه با استقبال مواجه شد و با توجه به اینکه ۳۰ درصد از زمان‌بندی آموزشی باقی مانده، نیاز است که این روند افزایش پیدا کند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود هزار کتاب درسی و ۲۵۰ عنوان درس داریم و علاوه بر شبکه آموزش نیاز است که شبکه‌های دیگر سیما به کمک بیایند تا در این فرصت تعطیلی، آموزش هاى درسی ارائه شوند.

او با اشاره به اینکه رئیس سازمان صداوسیما در خصوص این همکاری اعلام آمادگی کرده است، بیان کرد: یک شبکه مجازی برای ارتباط دانش‌آموزان و معلمان آماده شده است به نام شبکه «شاد» که از این طریق محتوای درسی به اشتراک گذاشته می‌شود.

حاجی میرزایی بیان کرد: زیر ساخت فناوری این برنامه با همراهی اپراتور‌های مختلف تهیه شده و ظرف دو الی سه روز آینده ارائه می‌شود. در این برنامه محتوای آموزشی را در اختیار معلمان قرار می‌دهیم و خود معلمان هم تحت نظارت مدیر مدرسه‌ی خود می‌توانند مطالب آموزشی اضافه کنند.

راه اندازی شبکه رشد برای تولید محتوای آموزشی به صورت الکترونیکی

او گفت: شبکه الکترونیکی دیگری به نام «رشد» تمام محتوا‌های آموزشی را به صورت الکترونیکی تولید کرده و آن هم به زودی فعال خواهد شد. برخی از مجموعه‌هایی که در حال حاضر خدمات ویدیویی ارائه می‌کنند هم اعلام آمادگی کردند که فضایی را به آموزش و پرورش اختصاص دهند تا به صورت رایگان آموزش‌ها انتقال پیدا کند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تمام تلاش ما پوشش صد درصدی آموزش است؛ بنابراین باید از ابزار‌های مختلف بهره ببریم تا با توجه به اصل عدالت آموزشی، اطمینان حاصل کنیم که دانش آموزان سراسر کشور در جریان مواد آموزشی قرار می‌گیرند.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه امروز یکشنبه ۱۰ اسفند ماه، دستورالعملی مبنی بر نقش مدیران مدارس و انجمن اولیا و مربیان برای پیگیری امر آموزش دانش‌آموزان در حال تدوین است، مطرح کرد: از طریق ۱۰ هزار مدرس تعلیم دیده و ۳۷۰ مرکزمشاوره، خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌ها داده شود و آن‌ها را برای کمک به فرزندانشان در تحصیل و استمرار یادگیری‌شان توانمند کند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در جلسه های روزانه با مسئولین وزارت آموزش و پرورش، درصدد ارائه تمام تمهیدات لازم و فراهم کردن یک خط پیوسته و با برنامه در تمام سطوح آموزش و پرورش هستیم.

تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای تجهیز بهداشتی مدارس

حاجی میرزایی در خصوص تجهیز بهداشتی مدارس، بیان کرد: به منظور ارتقای سطح بهداشت، ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرده است و متناسب با میزان آلودگی استان‌ها به ویروس کرونا و همچنین تناسب دانش‌آموزان این بودجه دراختیارشان قرار می‌گیرد.

برنامه‌ای برای تغییر زمان امتحانات نداریم

او در پاسخ به این سوال که آیا عناوین درسی و بودجه بندی برای امتحانات پایان سال کاهش می‌یابد یا خیر، گفت: فعلا برنامه‌ای برای کاهش محتوای آموزشی و تغییر زمان امتحانات نداریم. در شرایط کنونی امیدوار هستیم با توجه به ابزار‌های آموزشی مجازی و از طریق صداوسیما تمام آنچه که نیاز است را به دانش‌آموزان انتقال دهیم؛ چراکه ۷۰ درصد جریان آموزش از مهرماه امسال تا به امروز انجام شده است و ۳۰ درصد باقی تأمین خواهد شد.

حاجی میرزایی با اشاره به بخش نامه‌ای که به مدارس برای الزام حضور دبیران در کلاس‌ها ارسال شده است، بیان کرد: منظور دقیق آن بخش نامه، صرف به حضور معلمان در کلاس نبوده است و مهم حفظ ارتباط آن‌ها با دانش‌آموزان است و ارائه آموزش‌های لازم به آنهاست.

تصمیمات در خصوص تعطیلی مدارس براساس پروتکل‌های بهداشتی گرفته می‌شود

وزیر آموزش پرورش در خصوص تداوم تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: طبق مصوبات جلسات ستاد ملی پدیده کرونا که به سرپرستی وزارت بهداشت به طور مداوم در حال برگزاری‌ است، تصمیمات در خصوص تعطیلی مدارس براساس پروتکل‌های بهداشتی گرفته می‌شود. با توجه به بررسی هاى کنونى، فعلا تا دوشنبه مدارس تعطیل خواهد بود و برای استمرار تعطیلات و یا توقف تعطیلات مجددا جلساتی برگزار خواهیم کرد.

انتهاى پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام وخسته نباشید می خواستم بگویم برای امتحانات چه بر نامه ای دارید ایا برنامه ب امتحانات تغیر خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۲۳:۱۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
مگه مریضیم با این شرایط بیایمو امتحان بدیم بعدش خدای شما جای ما هیچی یاد نگرفتیم من سرکلاس با یک ساعت و نیم تدریس هم باز مشکل پیدا میکنم حالا با نیستم ساعت تو آموزش با این معلم ای فضای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام و عرض ادب خدمت اقای حاج میرزایی عزیز. می خواستم بگویم مایی که کلاس نهم هستیم و باید انتخاب رشته کنیم وامتحان ورود به مدارس نمونه دهیم واگر هم با این نوع اموزش مشکل داریم باید چه کاری انجام بدهیم. از بررسی این نکات توسط, شما ممنونم وامیدوارم این وعضع به زودی درست بشه
Iran (Islamic Republic of)
علی واسطه
۰۱:۲۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام اقای حاج میرزایی تواین وضعیت چطور میخواهید امتحانات رو برگزار کنید شاید من ناقل باشم و بعد باعث شم چند نفر دیگه هم بگیره اون وقت دوباره میگین امتحانات حضوری برگزار بشه اونم با این اوضاع شبکه اموزش معلمان ۲ ساعت تو کلاس با ما سروکله میزنن باز مشکل داریم اون وقت شما چطور میخواهید تو یک ربع اموزش بدین اون وقت از اونا امتحانم بگیرین تا کلاس درس حضوری نشه فاییده نداره .حداقل اگه امتحانم میگیرین از ترم دوم به بعد اونم مجازی بگیرین. وسلام.
United States of America
شایان
۰۰:۲۲ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام عرز می کنم بابا باچند دقیقه نمیشه درس خاند شبکه اموزشو میگم
Iran (Islamic Republic of)
Fatemeh
۰۹:۲۳ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
باسلام
باکدام آمادگی میخواهند امتحانات برگزارکننر؟؟من مطمعنم همه ی بچه ها مثل همن وآنادگیشوندارن بخصوص امتحانات نهایی!!مگه مثل نهایی به ماتدریس شده که مثل نهایی امتحان بدیم؟؟بنظرم ازخردادمدارسوبمدت دوماه باز کنن تاحداقل بازورهم که شده بخونیم شهریورامتحان
Iran (Islamic Republic of)
قره باغی
۲۱:۵۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
آقای وزیر محترم به نظر من اون سه چهارتا درس پایان کتابا رو حذف کنید.بعد ابتدای سال تحصیلی دیگه دوباره درسش بدن.کم مردم رو اذیت کنید با این همه استرس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
سلام. اقای وزیر اموزش و پرورش لطفا یا وقت این کلاس های تلویزیونی رو افزایش بدید یا مدارس رو باز کنید . من دانش اموزش متوسطه دوم رشته ریاضی و فیزیک هستم و درس های خیلی سنگین هست و این معلم ها یه جوری درس میدن انگار قبلا خوندیم و فقط داریم مورور میکنیم. لطفا امتحانات خرداد ماه رو به تخیر بندازید با وضعیتی که این جوری معلما درس میدن راحت بیشتر بچه های مدارس میفتند.خواهشن ی فکری بکنید.
Iran (Islamic Republic of)
Sepideh
۲۲:۰۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
شاید نشه کل برنامه های امتحانا و کنکور سراسریو بهم بزنین. ولی حداقل برای ما کنکوری ها یک استثنایی قائل بشین و درس‌هایی که برای کنکور نمیان از امتحان نهایی بردارین. مثلاً استثناعا همین امسال کتاب سلامت و بهداشت و هویت اجتماعیو از لیست امتحانات نهایی بردارین و بزارین امتحان این کتابها از طرف مدرسه و بصورت داخلی برگزار بشه. شاید بقیه پایه ها بتونن تابستان یا سال بعد جبران کنن ولی ما شرایط حساس تری داریم.. لطفاً درک کنید..
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۲۱:۵۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
با سلام این معلمایی که شبکه آموزش درس میدن خیلی سطح پایین وناجور درس میدن من از هر کی دانش اموز داره پرسیدم میگن به هیچ دردی نمیخوره آیا بهتر نیست هر استانی در شبکه استانی خودش از دبیران ومعلمان مجرب برای تدریس استفاده کنند تا زمان بیشتری برای تدریس وجود داشته باشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
قربون دستت کنکورو یماه بنداز عقب تا خیالم راحتر شه،اوکی؟ تَنک یو وِری ماچ^-^
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
اقای وزیر در رابطه با ما چه فکری کردی
ساعت تدریسش خیلی کمه
معلم هاش خیلی تند تندتدریس میکنن تا میخوایم مطلبو هضم کنیم رفته مطلب بعدی
اگه اینجوری میخواد پیش بره همون پخش نکنین بهتره راستی بین تدریس ها وقفه نباشه حداقل هرکلاسی هر روزی یه درس واسه تدریس داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
این معلمه چه فکردی کرده
فکر کرده همه ی ما همه چیز بلدیم و فقط این میخواد برامون مرور کنه
جزئی تر همرا با ذکر مثال های بیشتر وخارج کتاب توضیح بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
ساعت تدریس ها خیلی کمه معلمه انگار روی موشک نشسته و میره بهش بگین لطفا هروقت توضیح میدی با دلیل وجزئی تر توضیح بدید و حتما لازم نیست با سرعتی پیش بری که تو بیست دقیقه حتما یه درسو تموم کنی
و اینکه بین ساعت های تدریس یه کلاس وقفه نباشه نه امروز درس یه کلاسو تدریس کردی بره واسه ۳روز دیگه که یه درس دیگه تدریس بشه
اگه اینجوری میخواد پیش بره همون مدرسه ها باز بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
خدا وکیلی کدوم دانش آموزی تو ۲۰دقیقه دانشمند شده که ما بشیم
ما سرکلاس حداقل بر سر همین مباحثی که این معلما تو ۲۰دقیقه میگن ۱ساعت نیم بحث میکنیم تازه بازم وقت کم میاریم و نصفش میمونه واسه جلسه بعد ولی اینا تو پنج دقیقه ۲تا تمرین عربی حل میکنه تو بیست دقیقه یک درسو کامل درس میده
به این وضع پیش بریم امتحان پایانی رو هممون افتادیم یا مدرسه ها رو باز کنید یاهم ساعت تدریس رو کنید ۱ساعت ونیم و از شبکه های بیشتری کمک بگیرید و بین تدریس ها هم توقف زیاد نباشه وسعی کنید هر روز هر کلاسی تدریس داشته باشه نه اینکه امروز (برای مثال)یازدهم انسانی تدریس داشت بره واسه سه روز دیگه که یه درس دیگه تدریس داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۲۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام. به نظر می رسد که وزیر محترم به یکباره از کره ای دیگر فرود آمده اند و نمی دانند در کشور چه می گذرد. شما باید از قبل برنامه مشحص داشته باشید و هرچه زودتر از روزمرگی بیرون بیایید. کما اینکه باشیوع بیماری کرونا در چین و با توجه یه جابجایی سریع افراد در دنیای امروز می بایست دولت و سایر دستگاه های حکومتی پیش بینی های لازم را می کردند و برای هر اتفاقی برنامه ریزی می نمودند تا بسیاری از مردم مجبور نباشند در بدر به دنبال چند عدد ماسک دهان باشند و یا با قیمت چندین برابر تهیه نمایند. بهترین زمان برگزاری امتحانات مدارس در همه سطوح و دانشگاه ها شهریور ماه 99 میباشد
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۱۸:۱۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
معلمی که توسال ۱۰۰روز مدرسه نمیره وفقط میگه حقگقم کمه میخواد به بچه هامون چی یاد بده هرچی میشه این معلما خوب حال میکنن حقوق مفت همشم تعطیل بهترین شغل توایرانه
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۱۸:۱۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
سلامتیمون مهمه لطفا تعطیل کنید تا عید اگر هم نکنید هیچ کس نمیخواد بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
یعنی ۲۰ دقیقه در روز برای دانش آموز کافیه اونم با اون کیفیت
عمرا نگاه کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
باشگاه جان والا پیگیر شو ببین بعد تعطیلی دوشنبه چه قراره بشه
بالاخره برن مدرسه بچه ها نرن چکار کنن
البته خانواده ها هیچکس نمخاد بچه ش بفرسه مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
از نظر من خوبه ما تابستون باید واسه کنکور شروع کنیم خوندن چون سال بعد میریم دوازدهم ایشالا پس لطفا امتحان ها رو عقب نیندازید اما بچه های اول ابتدایی با ما فرق دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
همه اموزشها فراموش شدنی است لطفا کسی نگران نباشه حتی در همه دروس هم علامه شویم بعد از چندسال هیچی یادمون نمیمونه فقط بودجه کلان صرف مدارس میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
چرا هیچ گونه برنامه ای برای پخش از شبکه آموزش جهت مسائل آموزشی.تربیتی . دانش آموزان استثنایی در نظر گرفته نشده است .این دانش آموزان در این روزها دیده نشده اند. این یعنی تبعیض در آموزش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
با این افزایش حقوق هر که زدین. بهتر است جناب وزیر بروند همان نیرو های اداری خدماتی را بفرستن روی کلاس .اصلا ارزشی برای تحصیلات و تجربه معلم در نظر گرفته نشده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
متاسفانه معلمان انتخاب شده برای تدریس در شبکه آموزش توانایی بالایی در تدریس ندارند .باید در انتخاب این معلمان به عواملی .همچون سواد..تجربه تدریس از راه دور. تجربه قرار گرفتن جلوی دوربین تلوزیون .و حتی جذابیت در چهره و سخن گفتن توجه نمود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
جذابیت در چهره رو خوب اومدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
خداییش خسته نباشن امسال کنکور دارم
2 ماهه که مدارس تعطیلن بعد امتحان میگیرن از درسی که نخوندی و...
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۰۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
خب اینم یه کافیه منم امسال سال انتخاب رشته درگیر این مسئله هستم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
یک ریاضی دان به من بگوید 50 درصد مبلغ کمتر چگونه می تواند بیشتر از 50 درصدمبلغ بیشتر باشد فعلا در آموزش وپرورش از این اتفاقات نادر می افتد
جناب وزیر کلاتاثیرسابقه درحقوق را حذف کرده اید به گونه ای شده که افراد کم سابقه بارتبه ی کمتر حقوق بیشتری از باسابقه بارتبه ی بیشتر می گیرند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نظری
۱۶:۰۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
واقعا توقع دارین با این اوضاع تدریس سطح پایین(مظخرف) بتونیم امتحان نهایی بدیم
من واقعا نمیدونم چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۴:۴۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
نمیدانم چه بگویم:پسرم کلاس چهارم ابتدایی است در مدرسه غیر انتفاعی درس می خواند.کیفیت آموزشی صفر است بنده خودم لیسانس را 20 سال پیش در بخش فنی و مهندسی اخذ کردم.من باید خودم آموزش را برای پسرم شروع کنم ظاهرا اگر با این رویه ادامه یابد و پسرم دیپلم بگیرد یک معادله ساده سال دوم ریاضی ما را نیز نمی تواند حل کند مدت زمان آموزش زمان ما دو برابر حال بود اما اظهارات وزیر دیوانه کننده است اگر دیواری نزدیکی باشد باید سر را بر آن فرود آورد.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۴۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
برنامه‌ای برای تغییر زمان امتحانات نداریم !!! ببخشید جناب وزیر محترم مگر شرایط عادی است که برنامه ندارید ؟!!! بهتر داشته باشید در نظام و سیستم مدیریت ارزیابی ریسکها و خطرها و مدیریت بحرانیها در شرایط سخت اضطراری باید و الزامیست پیشبینیهای مختلف را در نظر گرفته شود و برنامه ریزیهای مختلف برای پیشگیرهای مختلف از بروز شرایط بدتر و بحرانی تر و فاجه آمیزتر باید داشته باشید شما در قبال جان فرزندان و کیفیت آموزش و پرورش فرزندان ایران عزیزمان مسئولید و تصمیم گیریهای شما مسئولین کشوری بسیار مهم و حیاتی است .والسلام وصلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
حقوق مفت معلم ها در سال 6 ماه کار می کنند همش هم میگند حقوقمان کم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
توهین نکن توهم معلم میشدی وحقوق مفت می گرفتی زمانی که من در مناطق محروم کشور بدون امکانات اولیه دور از خانواده کار می کردم ولی شما از بهترین امکانات استفاده می کردی را به یادبیاور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
سایر کشور ها وضعیت معلم از این بهتره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
شما جز توهین کردن مگه کار دیگری بلد هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
جامعه ای که در آن فقط به فکر درمان هستند و فرهنگ و تعلیم جایگاهی ندارد جامعه ای بیمار است.
Germany
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
دست شما درد نكنه!:
معلم بازنشسته و هنوز مشغول بكار( بخاطر عشق) كه دانش اموزان ٣٠ سال قبلش هنوز با او در ارتباطند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
بچه هاتو بیار مدرسه من حاضرم بیام تدریس کنم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۴۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
برنامه‌ای برای تغییر زمان امتحانات نداریم !!! ببخشید جناب وزیر محترم مگر شرایط عادی است که برنامه ندارید ؟!!! بهتر داشته باشید در نظام و سیستم مدیریت ارزیابی ریسکها و خطرها و مدیریت بحرانیها در شرایط سخت اضطراری باید و الزامیست پیشبینیهای مختلف را در نظر گرفته شود و برنامه ریزیهای مختلف برای پیشگیرهای مختلف از بروز شرایط بدتر و بحرانی تر و فاجه آمیزتر باید داشته باشید شما در قبال جان فرزندان و کیفیت آموزش و پرورش فرزندان ایران عزیزمان مسئولید و تصمیم گیریهای شما مسئولین کشوری بسیار مهم و حیاتی است .والسلام وصلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۱۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
واقعا مسخره هست...
با این همه تعطیلات زمستانی الودگی هوا و احتمالا ادامه دار بودن مسله کرونا مسولین دم از عدم جابه جایی کنکور سراسری۹۹ میزنند؟
فرصت خیلی زیاد است اقای وزیر!!!؟؟؟
نگاهی به تقویم بعد از عید اعیادی و ماه مبارک رمضان و حساب کنید ایا سه هفته مفید بعد از عید وجود دارد یا خیر
از حالا تعویق کنکور۹۹ را اعلام کنید تا دانش اموزان با استرس کم به مطالعه خودشان و اتمام دروس مدرسه خودشان اهتمام داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
شرایط برای همه یکسان هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
اولا شرایط برای همه داوطلبین یکسان می باشد و اینطور نیست که جایی شرایطش فرق داشته باشد دوما آموزش متوقف نشده و از طریق شبکه آموزش و فضای مجازی ادامه دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
این که بعضی ها میگن از آموزش مجازی راضین درسته اما من که پایه اول ابتدایی کار میکنم فکر نمیکن این ۲۰دقیقه اموزش کافی باشه جز اینکه مدارس باز بشن
Iran (Islamic Republic of)
استانی
۱۴:۱۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام لطفاً پیشنهاد اضافه شدن شبکه های استانی برای پخش دروس رو خدمت وزیر ارائه بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
چطوری دانش اموزان اول ابتدایی با نیم ساعت تدرس میتونن صداها را یاد بگیرن بخدا من موندم چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
اگر کرونا بگیرن خوبه !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
نمیدونم چطور میشه که بچه ها از این نوع تدریس راضی هستن !
در واقع اگه دانش آموز درس رو قبلا یاد گرفته باشه این مدل برای دوره ی درس خوبه ولی واقعا اگه کسی برای اولین بار بخواد یاد بگیره شاید ۱۰ درصد متوجه بشه دبیرا مشکلی ندارن نمیشه مباحث رو توی اون زمان کم به بچه فهموند!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
ما استخدامی آموزش پرورش قبول شدیم والان برنامه زمان بندی برای گزینش گزاشتن اونم داخل استان های مثل تهران قم اصفهان و گیلان و مازندران...... حالا با توجه نوع شیوع بیماری الان تکلیف ما چیه نریم که میگن انصراف دادین بریم هم ممکن بیماری بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
بویر احمد
۱۳:۲۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
حکم سایر ادارات راببین و حکم معلمانت رانگاه کن
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۱۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
برادرزادم پیش دبستانی ....قصد ادامه تحصیل نداره خیلی خوشحال تعطیل شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
درسته که نیم ساعت برای ماسمالی کردن وعده هاس ولی خود مدارس کاراشون شروع کردن و خودشون در گروه هاشون دارن درس میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
درسته که نیم ساعت برای ماسمالی کردن وعده هاس ولی خود مدارس کاراشون شروع کردن و خودشون در گروه هاشون دارن درس میدن
Netherlands
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
واقعاااا دیگه مسخرش خوب دراوردیننن.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
کل دنیا و البته رویدادهای مهم دنیا تحت تاثیر ویروس کرونا است اونوقت شما دنبال چی میگردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
اقای وزیر محترم آموزش پرورش چرا نمیبینید مملکت دچار بحران شده با اومدن این ویروس یعنی می خواید با این شرایط امتحانم برگذار کنید واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۲۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
یکی به این آقای وزیر بگه که مدارس تعطیله روزی نیم ساعت برای هر درس در هر پایه در شبکه آموزش برنامه دارید چه جوری میخوای امتحانات را سرموقع برگزار کنی؟
بیچاره پدر و مادرها که باید کار کنند و بعد روزی دو سه ساعت دنبال مواد ضدعفونی بگردند و خسته برسند خانه و جای معلمها به بچه هاشون درس بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
میخوای تابستون رو خراب کنی بشین خونه بخون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
این اتفاق باعث شد اولیا متوجه بشوند کارمعلم بسیارسخت است ونگویند معلم حقوق مفت می گیرد بلکه بگویند معلم باید خیلی بیشتراز این ها بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
مسئولین هر کاری کنند باز هم نق می زنیم
United States of America
شيوا
۱۷:۳۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
خانم يا آقاي ناشناسي كه ميگن" میخوای تابستون رو خراب کنی بشین خونه بخون"
نميدونم چه مقطع تحصيلي هستيد ولي اگه شما درسي كه تو يك ساعتو نيم تدريس ميشه رو ميتونيد تو نيم ساعت به همه بفهمونيد بفرماييد تلويزيون تدريس كنيد امتحان هم بگيريد ببينيم نمرات چجوري ميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
یکم فکر خوبه‌...ما در روز میانگین هفت ساعت کلاس داریم چطور با برنامه ها نیم ساعته چند روز یکبار میشه کتاباو ..... تموم کرد.
Iran (Islamic Republic of)
بالاترازفرهاد
۱۲:۲۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
آقای وزیر آموزش و پرورش ادغام برنامه آموزشی در برنامه تلویزیونی فرصت برابر ، کاری اشتباه هست و مجری نباید به عنوان شاگرد مدرسه در نظر گرفته شود و برنامه آموزشی در ساعت برنامه ریزی شده اجرا نمی گردد و تاخیر دارد چون مجری برنامه فرصت برابر باید علاوه بر برنامه های خودش برنامه های آموزشی را هم اجرا نماید
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۲:۲۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
شما مگر فکر هم میکنید
شما برای چی برنامه دارین
برای گرانی
برای سیل
برای زلزله
برای کرونا
برای بی تدبیر هاتون
برای مدیریت ضعیف تون
و...برای هیچی برنامه ندارین
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۲:۰۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
نداریم دو روز دیگه داریم درسته
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۲:۰۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
نداریم دو روز دیگه داریم درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
آموزش و کسب دانش ، امری لایتناهی میباشد و باید در هر شرایط خاص و غیر خاصی تداوم داشته باشد اما نظر به ضعف سیستم آموزش مجازی و فهم صعب مطالب درسی ، بهتر است زمان امتحانات تغییر یابد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
حرف زدن را خوب بلدیم اما غافل از کمی تامل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
شبکه مجازی قبلا تجربه شده باید به یه طریقی با مدارس درارتباط باشند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
توی بیست دقیقه چطوری میشه درس رو آموزش داد؟مثلا فیزیک تا بخوای یه فرمول رو بگی وقت تموم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
والا من یکسال آخر تحصیلم رو غیر حضوری خواندم و موفق تر بودم البته بستگی به تنبلی و استعداد بچه ها هم داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
اهان
خودشون که نمیخوان امتحان بدن
باید هم برنامه نداشته باشن
اصلا برنامه ای ندارن
کشور داره همینطوری شب و روز میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
فایده نداره مگر اینکه مدارس باز شود... بعد آموزش مجازی؟؟؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
شما حالت خوش نیست دنیا بعلت درگیری با کرونا تعطیل شده اگر بچه شما مدارس باز بشه و کرونایی بشه که عالم رو زیر رو رو می کنید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۲۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
به نظر من درس دادن در شبکه های مجازی بهتر است من خودم در شبکه های مجازی بهتر یاد می گیرم حالا به نظر من مدارس تعطیل بمانند بهتر است نه کسی مریض می شه و نه کسی ضرر می کند خدا نگهدار .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
بنده هم بشدت در شرایط اضطراری موجود موافق هستم و حتی پیشنهاد می کنم امتحانات هم بصورت مجازی برگزار بشه تا ان شاا... ویروس منحوس کرونا ریشه کن بشه
آخرین اخبار