معاون عمرانی فرمانداری بروجرد گفت: بارش شدید باران که از شب گذشته در این شهرستان آغاز شده موجب آبگرفتگی معابر شهری و روستایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مسعود فلاح گفت: به علت بارندگی شدید باران در روستا‌های شمس آباد، همت آباد، والاشان آبگرفتگی در معابر و برخی خانه‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده که با تلاش عوامل امدادی کمک‌های لازم به این روستا‌ها انجام شده است.

وی اظهار داشت: در روستای همت آباد به دلیل وجود سه واحد مسکونی در مسیر رودخانه این واحد‌ها شب گذشته تخلیه شدند.
معاون عمرانی فرمانداری بروجرد اضافه کرد: در برخی از خیابان‌ها و چهار راه‌های شهر بروجرد مانند خیابان سعدی، چهار راه فاطمی، تختی نیز آبگرفتگی وجود دارد که عوامل شهرداری در حال رفع مشکل هستند.

فلاح ادامه داد: در جاده بروجرد به خرم آباد محدوده دانشگاه آیت الله بروجردی، بلوار امام خمینی و پادگان مهندسی آبگرفتگی شدید تردد خودرو‌ها را با مشکل روبرو کرده است، که عوامل شهرداری و راهداری در حال تلاش برای منحرف کردن مسیر آب و بازگشایی جاده هستند.

وی افزود: از شب گذشته همه عوامل امداد و نجات و راهداری و پلیس راه به حالت آماده باش درآمدند و در سطح شهر شهرداری و در جاده و روستا‌ها عوامل راهداری، راه و شهرسازی و هلال احمر در حال خدمت رسانی هستند.

فلاح اظهار داشت: در روستا‌ها با توجه به هشدار‌هایی که از قبل صورت گرفت و لایروبی‌های انجام شده خوشبختانه مشکلی ایجاد نشده است.

معاون عمرانی فرمانداری بروجرد گفت: هم اکنون تردد در همه جاده‌های شهرستان بروجرد در جریان است و از رانندگان تقاضا می‌شود از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/د

برچسب ها: سیل ، بروجرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار