رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از تعطیلی جتمع فرهنگی سینمایی این شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نادر سعادتی‌فرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: مجتمع فرهنگی سینمایی این شهرستان براساس دستورالعمل ابلاغی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر لغو برنامه‌های هنری و سینمایی تعطیل شد.

او بیان داشت: به منظور جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت مخاطبان، به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی فعالیت‌های فرهنگی و سینمایی تا روز جمعه ۹ اسفندماه تعطیل است.

سعادتی فرد اظهار کرد: پس از بازگشایی سینما و شروع اجرا‌های صحنه‌ای اطلاع رسانی لازم صورت می‌گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول اذعان داشت: هیچگونه برنامه فرهنگی و هنری نیز تا پایان هفته جاری در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول برگزار نمی‌شود.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد تمام برنامه‌های هنری و سینمایی سراسر کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا تا پایان هفته تعطیل است.

در این اطلاعیه که در پایگاه اینترنتی این وزارتخانه منتشر شده، آمده است: نظر به توصیه‌های بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و برای صیانت از سلامت آحاد جامعه، تمامی برنامه‌های هنری و سینمایی در سالن‌های سراسر کشور تا پایان هفته جاری تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است: بدیهی است تداوم این وضعیت منوط به بررسی مجدد شرایط و اخذ نظر مراجع ذی‌صلاح خواهد بود.

همچنین دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد ایران نیز از لغو کنسرت‌های موسیقی خبر داده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.