مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: پرواز‌های فرودگاه اهواز بدون محدودیت در حال انجام است و هیچکونه نگرانی درخصوص ویروس کرونا وجود ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: پرواز‌های دبی و کویت به صورت عادی از فرودگاه اهواز و طبق برنامه زمان بندی انجام می‌شود و محدودیتی در پرواز‌های خارجی این فرودگاه به‌وجود نیامده است.

او افزود: پرواز‌های هواپیمایی ایران ایر و کیش ایر بر اساس همان جدول زمان بندی و بدون تغییر و یا توقف به مقصد دبی و کویت ادامه خواهد داشت.

رزاز اظهار داشت: شنبه هر هفته پرواز ایران ایر به سمت کویت در ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه و همچنین شنبه و سه شنبه هر هفته پرواز کیش ایر به مقصد دبی راس ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در حال انجام است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان با اشاره به اینکه هیچ محدودیت پرواز داخلی و خارجی برای این فرودگاه ایجاد نشده بیان کرد: موضوع مربوط به ویروس کرونا در فرودگاه‌های استان خوزستان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت و درمان و همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی اجرا شده و جای نگرانی نیست.

او ادامه داد: علاوه بر این برای آگاهی مسافران جهت رعایت موارد بهداشتی اطلاعیه‌هایی نیز در نظر گرفته شده که قطعا با رعایت آن از هرگونه آلودگی احتمالی پیشگیری می‌شود.

در روز‌های آتی از سر در فرودگاه اهواز رونمایی می‌شود

مهدی رزاز همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تاریخ رونمایی از سردر فرودگاه اهواز به نام سردار سلیمانی مشخص شده، اظهار داشت: برابر دستور وزیر راه و شهرسازی مقدمات نامگذاری این فرودگاه به نام این سردار رشید اسلام فراهم شده است که رونمایی از آن تا ۱۵ روز دیگر انجام خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: سردر جدید این فرودگاه در محل ورودی پرواز‌ها قابل مشاهده خواهد بود و این درحالی است که سردر ورودی مسیر شهری به سمت فرودگاه نیز برای نصب این سردر تعیین شده است.

مهدی رزاز با بیان اینکه مراحل نصب این سردر طی روز‌های گذشته آغاز شده است گفت: همچنین تندیس سردار سلیمانی نیز در محل فرودگاه اهواز نصب خواهد شد که رونمایی آن به بعد از سال جدید موکول شده است.

در تاریخ ۱۵ دی ماه به دستور وزیر راه و شهرسازی، فرودگاه بین المللی اهواز به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.