کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا تمامی مدارس استان ایلام که در آن‌ها انتخابات برگزار گردیده ضد عفونی و گندزدایی شده اند.

رعایت نکات بهداشتی به منظور مقابله با ویروس کرونا

کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: با توجه به برگزاری انتخابات در روز گذشته و به منظور رعایت شدن نکات بهداشتی در جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس سطح استان ایلام که در آن‌ها انتخابات برگزار گردیده است گندزدایی و ضدعفونی شده و خوشبختانه مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

او ادامه داد: از مردم انتظار داریم که آرامش خود را حفظ کرده و نکات بهداشتی را رعایت کنند تا این بیماری کنترل گردد.

کریمیان به منظور ارائه توصیه‌های بهداشتی در جهت جلگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که دست‌ها را به صورت مرتب شستشو دهند و از روبوسی و دست دادن به یکدیگر به طور جدی خودداری نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در رابطه با استفاده از ماسک به منظور جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا بیان کرد: ماسک برای بیماران و پرسنل بیمارستانی و همچنین افرادی که با این بیماران برخورد دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد و توصیه نمی‌شود که تمامی شهروندان که در سلامت کامل به سر می برند از ماسک استفاده نمایند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.