امام خمینی (ره) آزادی و اعتماد به نفس را به کشور تزریق کرد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: امام خمینی (ره) آزادی و اعتماد به نفس را به کشور تزریق کرد.

امام خمینی (ره) آزادی و اعتماد به نفس را به کشور تزریق کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سید محمد باقر هاشمی صبح روز سه شنبه در جمع راهپیمایان دهلرانی در میدان بسیج این شهر گفت: امام امت با انقلاب اسلامی استبداد را از این کشور و منطقه جغرافیایی ریشه کن و به جای آن نهال آزادی و اعتماد به نفس و خود باوری بوجود آورد و وابستگی مطلق به قدرت‌های بیگانه را از بین برد.

او افزود : امام با انقلاب اسلامی زمینه را فراهم کرد که مردم در تعیین سرنوشت و حاکمیت بر سر نوشت خود دخالت و انتخابات و رجوع به مردم در انتخابات‌ها محقق گردید.

او با اشاره به نقش انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: همه کسانی که در کشور مسئولیت دارند به نوعی مستقیم و یا غیر مستقیم از طریق مردم انتخاب شده‌اند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: امام راحل هر آنچه نیاز یک ملت برای عزت، اقتدار، پویایی، بالندگی و پیشرفت بود پیش روی آن‌ها گذاشت تا برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند.

او با اشاره به اینکه همه مسئولان مشکلات جامعه اعم از تورم، گرانی، بیکاری و مسکن و مشکلات جوانان را می‌دانند و برای رفع آن‌ها تلاش می‌کنند، افزود: دشمن علی رغم همه موج سواری‌ها نتوانست اراده ملت را بشکند و مردم در مقابل دشمن با همه سختی‌ها ایستاده‌اند و نتیجه هم شکست دشمن و افق روشن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه زمینه هاست.

هاشمی به معامله قرن هم اشاره و گفت: این کار هیچ دستاوردی برای آمریکا و اروپا و استکبار جهانی ندارد و مانند کمپ دیوید و اسلو و اناپولی محکوم به شکست است.

او به چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی هم اشاره و گفت: برای ضعف و زبونی آمریکا و همپیمانانش همین بس که نتوانستند در میدان نبرد و میدان فکر و اندیشه و طراحی و عملیات با این سردار بزرگ مواجه شوند و بزدلانه وی را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.