جمشیدی: توقع حمایت بیشتری از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داریم

ملی پوش بسکتبال کشورمان بیان داشت: تیم ملی شرایط خوبی دارد و امیدوارم با حمایت بیشتر مسئولان در المپیک هم شگفتی ساز شویم.

جمشیدی: توقع حمایت بیشتری از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داریممحمد جمشیدی ملی پوش بسکتبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،، درباره بازی امروز ایران و سوریه در پنجره نخست رقابت‌های کاپ ۲۰۲۱ آسیا گفت: خوشبختانه تیممان آماده است و بازیکنانمان از کوران مسابقات لیگ برتر به اردو تیم ملی اضافه شده اند و خوشبختانه شرایط خوبی وجود دارد، امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و با پیروزی برابر سوریه بتوانیم امتیاز‌های خوبی برای دیدار‌های آینده جمع کنیم.  

او افزود: همه تیم‌ها خوب هستند و ما هیچ کدام از این تیم‌ها را دست کم نمی‌گیریم. همچنین با تمرکز به میدان می‌رویم تا بهترین نتیجه را بگیریم، متاسفانه در گذشته تجربه بدی از بی اهمیت دانستن بازی داشتیم  و دیگر نمی‌خواهیم چنین چیزی تکرار شود.  

ملی پوش بسکتبال کشورمان در پایان و در پاسخ به این سوال که  آیا حمایت‌ها رضایت بخش است یا خیر عنوان داشت: از فدراسیون بابت حمایت‌هایی که انجام داده است تشکر می‌کنم، اما همه از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش  و جوانان توقع بیشتری داریم تا بتوانیم با حمایت‌ها در المپیک شگفتی ساز باشیم.  

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار