بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: برای این که بتوانیم تیم‌های سطح اول دنیا را به کشورمان بیاوریم و با آن‌ها بازی تدارکاتی برگزار کنیم، به حمایت بیشتر و حامیان مالی نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حامد حدادی بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران درباره مسابقات انتخابی کاپ آسیا اظهار داشت: من پیش از آمدن به تیم ملی در مسابقات لیگ شرکت کردم، اما به دلیل ویروسی که در چین رواج پیدا کرده، ۲ هفته از مسابقات دور بودم. مهم نیست حریفمان چه تیمی است و امیدوارم بتوانیم یک بازی خیلی خوب انجام دهیم. باید با تمام قدرت و وجودمان بازی کنیم تا بتوانیم حریفان را ببریم.

حدادی در ادامه گفت: اکنون که توانستیم به المپیک صعود کنیم، باید از ما حمایت بیشتری شود. تاکنون حمایت‌هایی شده است، اما امیدوارم بیشتر شود. برای این که بتوانیم تیم‌های سطح اول دنیا را به کشورمان بیاوریم و با آن‌ها بازی تدارکاتی برگزار کنیم، به حمایت بیشتر و حامیان مالی نیاز داریم. تاکنون حمایت‌های خوبی از تیم ملی انجام شده که امیدوارم بیشتر شود تا بتوانیم بازی‌های خوبی انجام دهیم.

حدادی افزود: در ابتدای راه هستیم و تا المپیک ۴، ۵ ماه خیلی سخت در پیش داریم. در این مقطع بازیکنان تیم ملی نیاز به روحیه و حمایت از طرف مردم، مسئولان و رسانه‌ها داریم تا انشالله نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار