شاهین طبع: موفقیت‌های تیم ملی بسکتبال حاصل کار گروهی است

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: صعود تیم ملی بسکتبال به مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک نتیجه کمک‌های مسئولان و مردم بود.

مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حمایت‌ها و اتفاقاتی که برای این تیم رخ داده گفت: مسلما هر موفقیتی که به دست می‌آید، نتیجه یک کار گروهی است و صعود تیم ملی بسکتبال به مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک، حاصل کار تیم ملی در کنار فدراسیون بسکتبال، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، رسانه ها، بازیکنان و مردم بوده است.

سرمربی تیم ملی با تمجید از حمایت‌های مسئولان از تیم ملی بسکتبال گفت: با وجود مشکلات زیادی که از نظر اقتصادی وجود دارد، برای کاپ آسیا حمایت‌های خوبی از ما انجام شد که نشان از تعصب و روحیه میهن پرستی مسئولان دارد. باید از طرف بازیکنان تیم ملی و فدراسیون بسکتبال از مسئولانی که کمک کردند تا به اهدافی که ترسیم کرده بودیم برسیم، تشکر کنم.


بیشتر بخوانید: نیکخواه بهرامی: بسکتبال ایران توانایی صعود به جمع ۸ تیم برتر المپیک را دارد


شاهین طبع درباره مسابقات لیگ برتر بسکتبال و شرایط بازیکنان حاضر در این لیگ اظهار داشت: خوشبختانه لیگ امسال در سطح بالایی برگزار شد و بازی‌های فشرده باعث شده بازیکنان آمادگی بالایی داشته باشند. چند بازیکن مصدوم داریم، اما سایر بازیکنان به اندازه کافی آماده هستند.  

او درباره حریفان پیش روی ایران گفت: سوریه و قطر تیم‌های خوبی هستند. در مسابقات قهرمانی جهان و مسابقات آسیایی برابر سوریه کار خیلی سختی داشتیم و قطر هم تیم خوبی است. خوشبختانه ۲ بازی اول ما در ایران برگزار می‌شود و از حمایت هواداران، اصحاب رسانه و تمام کسانی که به بسکتبال علاقه دارند، برخوردار هستیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار