فرماندار کامیاران از مردم شریف این شهرستان دعوت کرد تا با حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای و انتخاب درست در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مسعود الماسی، فرماندار کامیاران در پیامی خطاب به مردم فهیم کامیاران اظهار داشت: شرکت در انتخابات استفاده از حقی است که قانون و نظام اسلامی برای ما قائل شده و در ایران اسلامی این افتخار بزرگی است که ارزش رای در آن برای تمام افراد در سمت های مختلف برابر ویکسان است.

او تصریح کرد : نظام اسلامی مشارکت مردم را مشروعیت می داند واین نشان دهنده آن است که این نظام برپایه وخواست مردم استوار است.

فرماندار کامیاران افزود : بدون تردید، حضور پرشور و آگاهانه مردم در دوم اسفند بار دیگر وحدت، همدلی وبصیرت مردم را به جهانیان نشان خواهد داد.

الماسی اظهار داشت: به فضل الهی و با تلاش مجریان و دست‌اندرکاران، زمینه برگزاری قانونمند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کامیاران مهیا و از تمامی ظرفیت ها و امکانات برای حفاظت و پاسداری از آرای مردم استفاده می گردد، تا در روز جمعه دوم اسفند شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و در کمال امنیت و آرامش باشیم.

او در خاتمه از عموم مردم شهرستان کامیاران دعوت کرد تا با حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری را در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران رقم زده و ضمن استفاده از حقی که نظام اسلامی برای آنها قائل شده در تقویت دموکراسی و مردم سالاری دینی و پیشبرد برنامه های اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و کاهش بسیاری از مسائل ومشکلات سهیم باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.