فرماندار ویژه سقز گفت: جمعه دوم اســفند میعادگاه دیگری برای حضور مردم در صحنه سیاسی اجتماعی کشور و نمایش اقتدار ملت ایران اســت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، کامیل کریمیان ،فرماندار ویژه سقز با اشاره به لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات اسفند، اظهار داشت: جمعه دوم اســفند موعد برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شــورای اسلامی و میعادگاه دیگری برای حضور مردم در صحنه سیاسی اجتماعی کشور و نمایش اقتدار ملت ایران اســت.

او با بیان اینکه مقوله انتخابات در ایران اسلامی برگرفته از نظام جمهوری مبتنی بر شیوه دموکراسی و آرای مردم است، افزود: مردم در شکل‌گیری ارکان حکومت نقش عمده‌ای ایفا می‌کنند و شرکت آحاد مردم در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است.

فرماندار سقز اضافه کرد: برگزاری انتخابات باشکوه و حضور گسترده اقشار مختلف از مصادبق حضور بهنگام، یک جهاد و جشن ملی برای دخالت در سرنوشت کشورشان است.

کریمیان با بیان اینکه هوارداران و کاندیدا ها باید اخلاق مداری را  مد نظر داشته باشند ،یادآور شد: این حضور و یکپارچگی نشان دهنده صفوف متحد ایرانیان، افزایش وحدت و امنیت ملی و جلوه‌های زیبا و ماندگار از اقتدار نظام را به نمایش خواهد گذاشت.  

فرماندار ویژه سقز ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در انتخابات دوم اسفند، گفت: مشارکت اقشار مختلف مردم ‌آگاه، بصیر و هوشیار شهرستان سقز در این عرصه بار دیگر حماسه ماندگار سیاسی خلق خواهد کرد و به افتخارات نظام مقدس اسلامی خواهند افزود.  

دعوت روحانیون سقز از مردم برای مشارکت در انتخابات

امام جمعه، اعضای شورای افتای مرکز بزرگ اسلامی، مدرسان و طلاب مدرسه علوم دینی امام شافعی (رض) شهرستان سقز نیز در پیام های جداگانه از عموم مردم برای شرکت در انتخابات دوم اسفند دعوت کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.