وزارت خارجه روسیه در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا علیه شرکت روس‌نفت، اعلام کرد که این تحریم‌ها تاثیری بر همکاری میان مسکو و کاراکاس نخواهد داشت.

تحریم‌های آمریکا تاثیری بر همکاری مسکو و کاراکاس نخواهد داشتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای، به اقدام آمریکا مبنی بر اعمال تحریم علیه یکی از زیرمجموعه‌های شرکت «روس‌نفت» واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: «تحریم‌های آمریکا علیه یکی از زیرمجموعه‌های روس‌نفت هیچ تاثیری بر همکاری میان مسکو و کاراکاس نخواهد داشت.»

امروز سه‌شنبه، وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌هایی را علیه شرکت «روس‌نفت تریدینگ»، وابسته به شرکت دولتی گاز و نفت روسیه به بهانه همکاری با ونزوئلا و دور زدن تحریم‌های واشنگتن علیه کاراکاس، اعمال کرد.


بیشتر بخوانید:


«مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا نیز  با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: «امروز ما تحریم‌هایی را علیه شرکت "روس‌نفت تریدینگ" اعمال کردیم.»

از بهمن سال گذشته که خوان گوایدو، سرکرده کودتاگران ونزوئلا، خود را رئیس‌جمهور این کشور خوانده و بلافاصله آمریکا حمایت خود را از او اعلام کرد، فشار‌ها بر نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور قانونی ونزوئلا از سوی واشنگتن به شدت افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار