طرح ملی بازدید از واحد‌های صنعتی و معدنی به جهت حمایت از تولید کالای ایرانی همزمان با سراسر کشور از دهم بهمن در این استان آغاز و تا کنون بیش‌از هزار نفر از مراکز صنعتی و معدنی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،عباس نورا  مسوول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: طرح ملی بازدید از واحد‌های صنعتی و معدنی به جهت حمایت از تولید کالای ایرانی همزمان با سراسر کشور از دهم بهمن در این استان آغاز و تا کنون بیش‌از هزار نفر از مراکز صنعتی و معدنی بازدید کردند.

عباس نورا اظهار داشت: این طرح طی مدت زمان ۱۰ روزه در نقاط مختلف صنعتی و معدنی سیستان و بلوچستان صورت می‌گیرد.

او با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش‌از ۲ هزار نفر از این طرح بازدید کنند ادامه داد: اقشار مختلف جامعه از جمله دانش‌آموزان، ائمه جماعات، دانشجویان، مدیران دستگاه‌ها، کارکنان و سایر گروه‌ها افراد بازدید کننده از این طرح خواهند بود.

مسوول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: بیش‌از ۶۰۰ دانش‌آموز زاهدانی امروز از مجتمع تولیدی صنایع غذایی مینو شرق، مجتمع فرآورده‌های لبنی دهکده، شرکت پلیمر پاکت پرند و هامون بافت کویر بازدیدکردند و از نزدیک شاهد روند فعالیت این مراکز بودند.

او به اهداف اصلی این طرح اشاره کرد و افزود: اهداف اصلی از برگزاری این طرح آشنا کردن اقشار مختلف جامعه با تولیدات داخلی و ترقیب به خرید کالای ایرانی و کالای تولیدی سیستان و بلوچستان بوده است.

نورا ادامه داد: تاکنون ۲۰ واحد صنعتی و سه واحد معدنی جهت شرکت در این طرح انتخاب شده‌اند.

او اظهار داشت: در صورتیکه واحد‌های صنعتی و معدنی سیستان و بلوچستان در خواست برای شرکت در این طرح ملی را داشته باشند سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان طرح را تمدید خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

 

برچسب ها: شهرک صنعتی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار