مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در دهمین دوره جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ جهت نام‌نویسی در این رویداد فرهنگی اقدام کنند.

علی سرگزی گفت: جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب، هر سال با محوریت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری مجموعه‌ای از دستگاه‌های دولتی و غیردولتی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به معرفی سالانه ۱۰ روستا یا آبادی عشایری به عنوان دوستدار کتاب در قالب این جشنواره، ادامه داد: متقاضیان برای شرکت در این رویداد، باید ضمن معرفی ویژگی‌های خاص فرهنگی و اجتماعی روستا یا آبادی خود، مجموعه فعالیت‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی شان را برای تقویت زیرساخت‌های کتاب‌خوانی و ترویج عمومی کتاب در روستا ارائه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، ۳۱ تیرماه را آخرین مهلت نام‌نویسی در جشنواره روستای دوستدار کتاب اعلام و افزود: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.tarvijeketab.ir نسبت به بارگذاری مشخصات اقدام و برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه الکترونیکی مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی به نشانی www.majame.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

وی گفت: متقاضیان روستایی جهت شرکت در این جشنواره باید فرم‌ها و برنامه‌های پیشنهادی خود را به امضای دهیار، رئیس شورای اسلامی روستا و مسوول کتابخانه یا متولی طرح‌های کتابخوانی و متقاضیان عشایری نیز برنامه‌ها و مستندات خود را به امضای دهیار برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار