بارش شدید باران در فروردین ماه امسال در برخی از استان های کشور از جمله استان لرستان خسارات زیادی وارد کرد.

مناطق سیل زده لرستان در گام آخربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سیل در فروردین ماه امسال خسارات بسیار زیادی را به بخش های مختلف استان لرستان وارد کرد.

بنا به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان  این سیل بالغ بر  ۸ هزار میلیارد تومان به بخش‌های مختلف شهرستان پلدختر خسارت زد.

همچنین بر اساس اظهارات رئیس ستاد بازسازی لرستان تمام تعمیرات در به پایان رسیده و در بخش احداث از ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد، ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد در حال تکمیل و ساخت است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیل زده
۲۱:۱۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
باسلام من یکی از ساکنین روستای چم مهر پلدختر لرستانم که سیل فروردین 98خسارت دچار خسارت صددرصدی شد ضمن تشکروقدردانی از تمامی مردم وخیرین محترم وهمیشه در صحنه هموطن عزیز باید عرض کنم که حدودا یک سوم ما اهالی لوازم خانگی کامل دریافت کرده اند وبا توجه به اینکه ادامه بازسازی خانه ها به عهده خودمان است توان خرید وسایل ضروری زنگدگی را نداریم نکته مهم اینکه ایا فقط ان تعداد خانوار کم که کامل لوازم گرفتن فقط ماشین لباسشویی جارو برقی وتلویزیون داشته اند خواهشمن است اطلاع رسانی شود تا به گوش مسئولین محترم برسد که اینجا توی این دیار دوباره تنهاشدیم لطفا به داداین مردم فلاکت زده برستد