با تحولات گسترده در امر تکنولوژی و رشد روز افزون آن دیگر بر کسی پوشیده نیست که این روزها استفاده از فضای مجازی یکی از نیاز های ما به شمار می رود.

پنل اس ام اس خوببه گزارش نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با تحولات گسترده در امر تکنولوژی و رشد روز افزون آن دیگر بر کسی پوشیده نیست که این روزها استفاده از فضای مجازی یکی از نیاز های ما به شمار می رود. در حال حاضر سامانه پیامک ها یک رابط مهم و موثر بین شخص و کاربر دیگر است. در واقع با تغییراتی که شکل گرفته است ما مداوم با این سامانه ها در ارتباط هستیم.

وقتی نیاز به اس ام اس بانک داریم، وقتی نیاز به پیامک رزرو صندلی سینما، کنسرت و تئاتر داریم یا وقتی می خواهیم از طرف موسسات و یا نهاد هایی که با آن ها در ارتباط هستیم، اطلاع رسانی های مهم دریافت کنیم.

با این توصیفات لزوم یک سامانه پیامکی برای اقشار مختلفی که هر کدام به نحوی آماده ارائه خدمات خود هستند ضروری و تاثیر گذار به نظر می رسد.

پنل اس ام اس مورد نظر شما کدام ویژگی را دارد؟

به واقع می توان گفت راه اندازی یک پنل اس ام اس حکم یک رابط و یا یک کانال دو طرفه را بازی می کند. پنل اس ام اس با در اختیار گذاشتن صفحه اختصاصی مختص کاربر، امکانات منحصر به فردی دارد که توسط آنها می توان به ارسال پیامک ها که ممکن است جنبه بازاریابی و تبلیغاتی، اطلاع رسانی و خبر، ارسال کد های فعالسازی و... باشد. سامانه پیامک کاملا تحت وب می باشد و بدون نیاز به نرم افزار خاصی می توان در هر جایی به وسیله پنل راه اندازی شده با سرعت بالایی پیامک مورد نظر را به شماره های هدف خود ارسال کرد. این سامانه کاربرد های گسترده ای می تواند داشته باشد.

با جستجویی ساده در اینترنت به راحتی می توان خیل زیادی از پنل های پیامکی را پیدا کرد اما باید گفت در اینجا انتخاب بهترین پنل پیامکی و با کیفیت از نکته های مهمی ست که اصلا نباید نا دیده گرفت چون شما با این سامانه تا مدت زیادی با مخاطبان خود در ارتباط هستید.

پنل اس ام اس خوب

معیارهای انتخاب سامانه پیامک خوب:

همانطور که اشاره کردیم سامانه پیامک خوب معیارهای خاص خود را دارد که باید آنها را جدی گرفت. اگر در فکر راه اندازی سامانه خود هستید حتما با چالش ها و بالا و پایین های زیادی درگیر خواهید بود اما با در نظر گرفتن مقیاس فعالیت خود  و نیز انتظاری که از سامانه پیامکی داربد می توانید به بهترین انتخاب خود دست بزنید. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

تعرفه پرداختی مناسب و معقول: درست است که همیشه قیمت های ارزان دلیل بر خوب بودن نیستند اما باید در نظر گرفت که تعرفه پرداختی شما نسبت به امکاناتی که دریافت می کنید فاکتور موثری در صرف هزینه ای تان خواهد بود. بنابراین تعرفه ها در یک سامانه پیامکی همواره بخش مورد توجهی باید قرار بگیرد.

سرعت و کیفیت: شما می خواهید با استفاده از سامانه پیامکی تا مدتها با حجم بالا پیامک ارسال کنید سرعت بالا و کیفیت بالا در انتخاب پنل مورد نظر از نکات بسیار مهمی خواهد بود.

پشتیبانی: حل موانع و مشکلاتی که ممکن است در ادامه روند کار با سامانه، رخ دهد از اهمیت بالایی برخوردار است. پشتیبانی قوی  به خصوص در ارتباط با کار نرم افزاری و سرویس های انلاین از بخش های جداناپذیر هست. بنابراین سامانه ای که توسط نمایندگی از پشتیبانی قابل توجهی برخوردار باشد از ویژگی های مهم یک سامانه پیامک خوب به شمار می رود.

نمایندگی اصلی اپراتور: در نظر گرفتن این ویژگی که سامانه ای که قصد خریداری دارید حتما جزء نمایندگی اصلی باشد هم از نکات مورد توجه باید قرار گیرد.

پنل کاربری آسان و انعطاف پذیری: اینکه بتوانید با پنل طراحی شده به سادگی کار کنید و پیچیدگی های خود را نداشته باشد در روند کاری شما موثر خواهد بود.

پنل اس ام اس خوب

دفترچه تلفن حرفه ای: یکی از معیارهای مهم در انتخاب سامانه، دسترسی به دفترچه تلفن و شماره های منحصر به فرد است تا کار را برای ادامه روند آسان تر کند.

ارائه خدمات جانبی: ممکن است در سامانه پیاکی خود نیاز به سرویس های دیگری مثل وب سرویس داشته باشید. ارائه خدماتی اینچنینی توسط پنل بسیار هائز اهمیت است تا انتخاب بهتری داشته باشید.

اعلام وضعیت پیام ارسالی: اطمینان از اینکه پیامک شما به دست مخاطب رسیده است و خیال تان از این بابت راحت هست.

 مزیت های سامانه پیامک

راه اندازی سامانه پیامکی برای هر کاربری دارای مزیت های خاص خود است. هر کاربری چه به عنوان کاربر شخصی و چه به عنوان کاربر حقوقی و نهادی با انتخاب پنل پیامکی مناسب از مزایای آن نیز بهره مند خواهد شد. این مزایا می تواند به طور کل به صورت زیر باشد.

ارسال پیامک انبوه: سامانه خریداری شده امکان ارسال پیامک با حجم بالا در سریعترین زمان را دارد که طبیعتا مزیت مهمی خواهد بود.

قابلیت تفکیک پذیری در ارسال: شما برای ارسال پیامک با استفاده از امکانات پنل می توانید قدرت تفکیک پذیری داشته باشید برای مثال فقط به یک محدوده و منطقه خاص، به یک کدپستی یا پیش شماره خاص یا ارسال از طریق نقشه گوگل، پیامک مورد نظر خود را بفرستید که می تواند در عملکرد و راندمان کاری شما بسیار تاثیرگذار باشد.

ارسال پیامک هوشمند و هدفمند: پنل پیامکی می تواند به صورت تعریف شده در زمان خاص و پیامک هدفمند به شماره های مورد نظر در تاریخ مشخص شده ارسال شود.

گزارش گیری و دریافت: برای بررسی عملکرد تان می توانید از طریق پنل گزارش گیری های لازم را بگیرید و همچنین پنل پیامکی یک رابط دو طرفه ست و شما می توانید نظرات مختلف دریافت کنید و مشاهده نمایید. این مزیت بخصوص در راهاندازی نظرسنجی ها بسیار موثر خواهد بود.

صرفه جویی: می توان گفت با راه اندازی سامانه، هم در مصرف انرژی و هم در مصرف هزینه و هم در مدیریت زمان صرفه جویی کرده اید.

بهترین پنل اس ام اس کدام است

انتخاب بهتربن پنل اس ام اس یکی از مهمترین چالش های پیش رو در راه اندازی هر سامانه پیامکی می باشد از این رو ما در این یادداشت به معرفی و بررسی این موضوع پرداختیم و در موورد معیار های انتخاب و مزیت های این سامانه ها بحث کردیم. از آنجایی که ارتباط شما به عنوان کاربر سامانه با اشخاص مختلف جامعه نقش تاثیرگذاری خواهد بود و این رابطه احتمالا به صورت طولانی مدت می باشد، توجه به نکات ذکر شده برای انتخاب سامانه پیامکی بسیار با اهمیت است.

پنل اس ام اس سحر https://www.saharsms.com از نمایندگی های اصلی اپراتور، با ارائه خدمات پیامکی و سرویس های آن آماده مشاوره های لازم در خصوص راه اندازی و انتخاب بهترین پنل پیامکی می باشد و امیدوار است این مطلب مفید واقع شده باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار