رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای ریگان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر ۱۷۵ کلاه ایمنی به موتور سیکلت سواران برای طرح ارتقا ایمنی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد حسین جزینی ،رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای ریگان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر در قالب اجرای طرح ارتقا ایمنی موتور سیکلت سواران ۱۷۵ کلاه ایمنی در بین موتور سیکلت سواران روستا‌های ریگان توزیع شد.

محمد حسین جزینی افزود: این طرح در ۷ روستا در بین  موتور سیکلت سواران و وانت بار‌ها وادوات کشاورزی اجرا گردید.

او  کاهش مخاطرات حین تردد و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار ترافیکی را از اهداف این طرح خواند و عنوان کرد: سالانه تعداد بسیار زیادی از عابران پیاده و موتورسیکلت سواران به علت نا آگاهی به قوانین ترافیکی جان خود را از دست می‌دهند.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای ریگان به برخی از اقداماتی که در قالب طرح افزایش ایمنی تردد موتورسواران و عابران پیاده انجام می‌شود اشاره کرد و ابراز داشت‌: در این طرح، آموزش مفاهیم ساده و نحوه تردد ایمن با استفاده از کارشناسان و اهدای کلاه‌های ایمنی به مردم و کاربران جاده‌ها پیش‌بینی شده است.

جزینی کاهش آمار تصادفات جاده‌ای را از جمله اهداف محقق شده اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد در سطح روستا‌های شهرستان اعلام کرد و بیان داشت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ریگان همواره در برگزاری چنین دوره‌هایی پیشتاز بوده است.

او تصریح کرد: در این طرح بیش از ۵۰۰ موتورسیکلت سوار نصب برچسب وشبرنگ، ۵۰ ادوات کشاورزی و ۱۰۰ وانت بار نیز برچسب صورت گرفت.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای ریگان عنوان کرد: در راستای طرح ارتقا ایمنی ۳۵ کپسول آتش نشانی نیز توزیع گردید .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار