فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: ماموران پلیس راهور این شهرستان، طی یک ماه گذشته تعداد ۱۹۱ دستگاه وسیله نقلیه را به علت تخلفات حادثه ساز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمود خدادادی نژاد گفت: با توجه به افزایش تصادفات و جرائم راهنمایی و رانندگی در این شهرستان و به منظور پیشگیری از وقوع جرائم و تصادفات، ماموران پلیس راهور در طول یک ماه گذشته تعداد ۱۱۷ دستگاه خودرو و ۷۴ دستگاه موتورسیکلت را به علت تخلفات حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز، نداشتن کلاه ایمنی، نداشتن بیمه و دیگر موارد توقیف و روانه پارکینگ کردند.

او افزود: همچنین کارشناسان پلیس راهور با حضور در صحنه تصادفات تعداد ۳۸ تصادف فوتی، جرحی و خسارتی را بررسی و کارشناسی کردند.

سرهنگ خدادادی نژاد تصریح کرد: رانندگان هنگام رانندگی از انجام تخلفات حادثه ساز که منجر به خطر افتادن جان خود و دیگران می‌شود خودداری و استفاده از کلاه ایمنی را جدی بگیرند.

دستگیری ۶۵ متهم تحت تعقیب درعملیات پلیس بافت

فرمانده انتظامی شهرستان بافت از دستگیری ۶۵ متهم تحت تعقیب طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی الله میرافضلی گفت: در اجرای طرح برخورد با مجرمین، مخلین نظم وامنیت و دستور مقامات قضایی مبنی بر جلب و دستگیری متهمین تحت تعقیب، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند ۶۵ نفر متهم تحت تعقیب را شناسایی و آن‌ها را دستگیر کنند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: اتهام افراد دستگیر شده حمل و نگهداری مواد مخدر، قاچاق موادمخدر، ایجاد مزاحمت، اخلال در نظم عمومی، ضرب و جرح، کلاهبرداری، اتهامات مالی و عدم پرداخت دیه بوده است.

فرمانده انتظامی بافت اظهار داشت: مردم بازوان قدرتمند پلیس در برقراری نظم وامنیت هستند بنابراین ما نباید از این ظرفیت عظیم غافل شویم، چرا که مردم می‌توانند کمک بسیار خوبی در برخورد با مخلین وهنجارشکنان برای حفظ نظم و امنیت جامعه برای پلیس باشند.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پلیس بم

فرمانده انتظامی شهرستان بم از توقیف یک دستگاه تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ اکبر نجفی گفت: مأموران پلیس آگهی این تانکر را در محور"بم- زاهدان"متوقف و از آن ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که از استان‌های مرکزی کشور به مقصد استان‌های شرقی و نهایتا انتقال به خارج کشور بارگیری شده بود، کشف و در این رابطه یک نفر را دستگیر کردند.

انهدام باند ۵ نفره سرقت احشام

فرمانده انتظامی شهرستان بم از انهدام باند ۵ نفره سرقت احشام و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نجفی گفت: با توجه به شیوه و شگرد‌های به کار رفته مشخص شد برخی سرقت‌های شهرستان توسط اعضای یک باند صورت می‌گیرد که در این رابطه ابتدا یک نفر و در ادامه ۴ سارق دستگیر و به ۱۰ فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با اشاره به اینکه رعایت مسائل امنیتی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.