فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۴۷ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک دپو شده در عملیات پلیس شهرستان کهنوج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج با انجام کار اطلاعاتی از دپوی یک محموله موادمخدر توسط قاچاقچیان در نقطه‌ای مشخص در این شهرستان آگاه شدند.

او افزود:ماموران، طی عملیاتی این مکان را محاصره و در بازرسی از آن ۳۴۷ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

سردار ناظری در پایان بیان داشت:شناسایی متهم یا متهمان در دستور کار تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قرار دارد و در این راستا پلیس با جدیدت تمام و تقویت تیم‌های اطلاعاتی خود با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد.

توقیف ۵۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در عنبرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از توقیف ۵۵ دستگاه وسیله نقلیه در اجرای طرح تشدید برخورد با خودرو‌ها و موتورسیکلت سواران متخلف خبر داد.

سرهنگ محمود بیدشکی گفت: پیشگیری از جرائم، برخورد با وسایط نقلیه متخلف، کاهش تصادفات رانندگی و پاسخگوئی به مطالبات عمومی مردم از اهداف پلیس در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی است که این موارد در دستور کار پلیس"عنبرآباد"قرار دارد.

او افزود: در این راستا با اجرای طرحی، ماموران انتظامی شهرستان ۵۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف را به علت مزاحمت و تولید صدای ناهنجار، نداشتن مدارک، پلاک و عدم استفاده از کلاه ایمنی توقیف و روانه پارکینگ کردند.

این مسئول انتظامی هدف از اجرای این طرح را افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان و همچنین کاهش تلفات جانی و مالی عنوان کرد و افزود: پلیس مصمم است با افرادی که به هر نحوی بخواهند آسایش را از شهروندان صلب کنند برخورد کند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبراباد در پایان خواستار توجه رانندگان به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شد و از شهروندان خواست با رعایت قوانین و مقررات در استقرار نظم و امنیت در جامعه سهیم باشند.

کشف ۱۰۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در کهنوج

سرپرست فرماندهی انتظامی کهنوج از کشف ۱۰۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حیدر احمدیوسفی گفت: ماموران انتظامی شهرستان در راستای مبارزه باقاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، طرح‌های کنترل محور‌های مواصلاتی را با محوریت خودرو‌های ناوگان حمل و نقل عمومی تشدید کردند.

او افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی و دیگر رده‌های انتظامی در بازرسی از تریلر‌های حامل سوخت، خودرو‌های سواری و باری و شناسایی دپوی‌های سوخت اطراف شهرستان در مجموع ۱۰۷ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی کهنوج درپایان اظهار کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس، مبارزه با پدیده شوم قاچاق است و با توجه به تاثیر منفی آن بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش شبانه روزی تمامی یگان‌ها با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار