هیئت وزرای عربستان سعودی امروز از آنچه تلاش‌های آمریکا برای ارائه طرح صلح میان اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها خوانده، تشکر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق الاوسط، عربستان سعودی در جلسه هیئت وزیران امروز سه‌شنبه از آنچه به ادعا، تلاش‌های دولت آمریکا برای گسترش طرح صلح همه جانبه میان اسرائیل و فلسطین خوانده شده بود، تقدیر و تشکر کرد.

الشرق الاوسط مدعی شد: در جلسه هیئت وزیران به ریاست ملک سلمان بر حمایت از تلاش‌های جاری برای دستیابی به راه حلی عادلانه و همه جانبه در مسئله فلسطین تأکید شد.

در این جلسه به تلاش‌های ادعایی که عربستان در یاری رساندن به ملت فلسطین و ایستادن در کنار این کشور در تمامی محافل بین المللی، از جمله ارائه طرح صلح عربی ۲۰۰۲ اشاره و از تلاش‌های دولت آمریکا برای توسعه طرح صلح همه جانبه میان دو طرف تقدیر و تشکر شد!

هیئت وزیران عربستان همچنین تأکید کرد حمایت این کشور از این تلاش‌های آمریکا، نمایانگر آن است که موفقیت این کار، مستلزم آن است که هدف نهایی، تحقق عادلانه و دائمی راه حلی باشد که حقوق مشروع ملت فلسطین را تضمین کند.

هیئت وزیران همچنین به قطعنامه‌ای که به اجماع در نشست فوق العاده وزرای خارجه اتحادیه عرب صادر شد و نیز بیانیه پایانی وزرای خارجه کشور‌های سازمان همکاری اسلامی که در آن‌ها بر محوری بودن مسئله فلسطین به نسبت کشور‌های عربی و اسلامی تأکید شده بود، اشاره کرد.

در ابتدای این جلسه نیز ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان از نتایج گفت‌وگو‌های رسمی خود با نخست وزیر یونان و نیز محتوای تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور فدراسیون روسیه سخن گفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۴۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
معامله قرن = معامله غرق شدن صهیونیستها و آمریکاییهای غاصب و تروریست جنایتکاران است .
انتقام و پاسخ به ترور شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهان و یاران سردار دلهای سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و تمامی آزاد اندیشان تشنه عدالت و انسانیت این نبود عین الاسد این فقط و فقط یک سیلی کوچک بود نه انتقام و نه پاسخ بود این سیلی فقط برای این بوده که تمامی هیمنه و غرور پوشالی آمریکاییهای تروریست غاصب یرای چندمین بار در منطقه شکسته شود و هشداری بود که کلا از منطقه سر تا سر جهان اسلام کاسه کوزشون رو جمع کنند و فرار کنند قبل از آنی که نابود شوند و جنازه هاشون هم به کشورشون نرسد . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار